عصر بازار

کاهش نرخ سود بانکی در کشور منطقی است

عصر اعتبار- مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت: کاهش نرخ سود بانکی به طور قطع عقلانی است اما باید در کنار کاهش سود تدابیر ویژه ای برای جذب سرمایه گذاری صورت گیرد.

کاهش نرخ سود بانکی در کشور منطقی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹:۰۰

    عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری«عصراعتبار» در خصوص کاهش نرخ سود بانکی گفت: به طور یقین پایین آمدن نرخ سود بانکی هزینه های بخش مصرف کننده را کاهش داده بطوری که سطح درآمد پس اندازکنندگان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.
    وی تصریح کرد: در شرایط رکود بالا بودن نرخ سود بانکی بی معناست در جایی که هیچ بازار دیگری فعال نیست این هزینه در این سطح نامعقول است.
    رضایی  افزود: کسی که در بازار سرمایه فعالیت می کند برای پیشبرد اهداف خود گزینه های مختلف توسعه ای را در دستور کار خود قرار می دهد.
    مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با تاکید بر اجرایی شدن برجام در کشور و حضور سرمایه گذاران خارجی گفت: مسلما تا یکسال و نیم آتی تنها صحبت از سرمایه گذار خارجی است چرا که سرمایه گذاران خارجی با احتیاط وارد عرصه سرمایه گذاری در ایران خواهند شد، بنابراین در سال جاری شاهد سرمایه گذار خارجی نخواهیم بود.
    رضایی اضافه کرد: به دلیل عدم هم ترازی، بانکهای ایرانی هنوز نتوانسته اند به نقطه بهینه تعاملات با رقبای خارجی خود نزدیک شوند.
    مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ادامه داد: افزایش ارتباطات با بانک های خارجی تاثیر مستقیم در رضایتمندی بیشتر مشتریان و کاهش قیمت تمام شده کالا و خدمات خواهد داشت .
    وی تاکید کرد: در مجموعه کوثر برای جذب مشتری تخفیفات و تسهیلات ویژه ای را در نظر گرفته ایم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی