عصر بازار

با تصویب قانون جدید بیمه شخص ثالث

فصل تازه همکاری ارکان صنعت بیمه کلید خورد

عصر اعتبار- صندوق تامین خسارت های بدنی از ارکان صنعت بیمه به حساب می آید و همکاری های این مجموعه با بیمه مرکزی آثار مثبت و تاثیرگذاری در گسترش رفاه اجتماعی و تامین امنیت مردم برجای خواهد گذاشت.

فصل تازه همکاری ارکان صنعت بیمه کلید خورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علی جباری در مراسم آئین تجلیل از خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: با ورود دوباره دکتر عبدالناصر همتی به صنعت بیمه، ساختارهای این صنعت شکل منطقی تری به خود گرفته و فعالان آن در شرایط مطلوبی امور مربوط به بیمه گری را دنبال می کنند.
    وی با تشریح ابعاد گوناگون قانون جدید بیمه شخص ثالث، این قانون را از مترقی ترین قوانین کشور دانست و افزود: در قانون جدید، تمامی پوشش های ممکن برای مردم طراحی و برای  صندوق تامین خسارت های بدنی ماموریت های جدیدی تعریف شده است.
    مدیرعامل صندوق تأمین خسارت های بدنی با اشاره به اینکه در حال تدوین آئین نامه های اجرایی قانون جدید بیمه شخص ثالث هستیم به افراد توصیه کرد: خرید بیمه شخص ثالث می تواند بسیاری از تهدیدهای جانبی را کاهش داده و اطمینان را برای دارندگان حاصل آورد.
    جباری با قدردانی از حمایت های بیمه مرکزی، به درک صحیح عمده شرکت های بیمه در خصوص پرداخت سهم خود به صندوق تامین خسارت های بدنی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تا کنون شرکت های بیمه با درک شرایط موجود و حساسیت های این صندوق، بیشترین میزان همکاری را داشته و هم اکنون به لحاظ هزینه و درآمد وضعیت مناسبی دارد.
    مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی با بیان اینکه هفت هزار پرونده مقصر فراری وجود دارد که با همکاری پلیس در حال شناسایی مقصرین هستیم افزود: در این زمینه سیستم یکپارچه و هوشمندی در صندوق طراحی شده که با پلیس، بیمه مرکزی و مراجع قضایی مرتبط بوده تا خسارت ها و پرونده ها از شفافیت لازم برخوردار باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی