عصر بازار

نخستین جایزه ملی مسئولیت های اجتماعی شرکت ها به بیمه ایران رسید

عصر اعتبار- شرکت بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ای کشور« لوح برتر مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی ایران» را کسب کرد.

نخستین جایزه ملی مسئولیت های اجتماعی شرکت ها به بیمه ایران رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این جایزه برای نخستین دوره خود، پس از ارزیابی کارشناسان دبیرخانه دائمی از فعالیت ها وفرایندهای جاری بیمه ایران و در حضور "بولتون" مسئول شبکه مسئولیت اجتماعی اتحادیه اروپا وجمعی از مسوولان کشوری به شرکت سهامی بیمه ایران اهدا شد .

     بر اساس این گزارش، این همایش وجایزه ویژه آن با هدف معرفی مسئولیت اجتماعی شرکتی و تبیین اهمیت آن در نظام مدیریتی سازمان‌ها ، تقویت و توسعه روابط سرمایه‌گذاران،  بهبود فضای کسب و کار کشور از دید سرمایه‌گذاران خارجی و نهادهای بین‌المللی تدارک شده است . تبادل اطلاعات و همفکری به منظور مشخص کردن چالشها ، فراهم کردن زمینه حرکت شرکتهای ایرانی به سمت تدوین گزارش های مسئولیت اجتماعی ، ارائه تجارب بنگاه های اقتصادی در مسئولیت اجتماعی ،  تقویت همکاری بین بخشی میان بنگاه های اقتصادی و سازمان های مردم نهاد ، فراهم کردن زمینه استفاده بنگاه ها از بستر فرهنگی و اجتماعی کشور و روشهای خلاقانه و نو در پیشبرد اهداف تجاری خود از دیگر اهداف تعریف شده برای این جایزه ملی است که همایش آن در مرکز همایش های وزارت راه وشهر سازی برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی