عصر بازار

سود ۱۰۰ ریالی برای هر سهم بیمه ملت

عصر اعتبار- با حضور بیش از ۹۵درصد صاحبان سهام، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه ملت (سهامی عام) به منظور بررسی صورتهای مالی حسابرسی شده منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ برگزار شد و بر اساس آن تقسیم سود ۱۰۰ ریالی بین سهامداران به تصویب رسید.

سود ۱۰۰ ریالی برای هر سهم بیمه ملت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه ملت (سهامی عام) با حضور بیش از 95 درصد صاحبان سهام، حسابرس و بازرس قانونی، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اعضای هیات مدیره و دکتر علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت بیمه ملت در ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 31 تیر 1396 در مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

    بر اساس این گزارش، آقایان خمجانی نماینده گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی بعنوان رئیس مجمع، مجتبی کامل نیا به نمایندگی از گروه بهمن و اعظم هنردوست به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری صبا تامین بعنوان ناظرین جلسه و حسن هاشمی، به سمت دبیر جلسه انتخاب شدند.

    در ابتدای این جلسه، گزارش هیات مدیره در خصوص فعالیت ها و عملکرد شرکت در سال مالی 1395 و متعاقب آن گزارش حسابرس و بازرس قانونی و در خصوص صورت های مالی و حساب سود و زیان و عملکرد شرکت منتهی به 30/12/1395 قرائت و به سمع حاضرین رسید و پس از بحث و تبادل نظر و طرح سوالات از ناحیه سهامداران حاضر در جلسه و پاسخ توسط مدیرعامل محترم، تصمیماتی مبنی بر تصویب صورتهای مالی شامل ترازنامه و حساب سود و زیان انباشته و یادداشت های همراه سال مالی منتهی به 30/12/1395 به تصویب رسید. بر اساس این گزارش مقرر گردید به ازاء هر سهم 100 ریال بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده به سهامداران پرداخت گردد .
    همچنین در ادامه جلسه با توجه به گزارش مدیرعامل شرکت در خصوص روند رو به رشد عملکرد شرکت که از سال 95 شروع شده و در سه ماهه اول سال 96 با شدت بیشتری ادامه یافته است تحقق رشد پیش بینی شده برای سال 96 کاملا قطعی و امکان پذیر می باشد.
    بر اساس این گزارش، موسسه حسابرسی «شاخص اندیشان» به عنوان بازرس اصلی و حسابرس مستقل شرکت و موسسه حسابرسی «دش و همکاران» به عنوان بازرس علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به 30/12/1396 با اکثریت آراء انتخاب گردیدند و روزنامه دنیای اقتصاد و اطلاعات بعنوان روزنامه های کثیرالانتشار شرکت، جهت درج آگهی های شرکت تعیین گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو