عصر بازار

در مهرماه امسال؛

۲۳ هزار میلیارد ریال سود به سرمایه‌گذاران بازار سرمایه پرداخت می‌شود

عصر اعتبار- شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق به سرمایه‌گذاران بازار سرمایه در مهرماه امسال خبر داد.

۲۳ هزار میلیارد ریال سود به سرمایه‌گذاران بازار سرمایه پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم؛ مدیریت امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالای شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با انتشار اطلاعیه‌ای از پرداخت بیش از 23هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق در مهرماه جاری خبر داد.

    بر این اساس بیش از 23هزار میلیارد و 469 میلیون ریال سود انواع اوراق در ماه جاری به سرمایه گذاران پرداخت خواهد شد.

    همچنین زمان سررسید اوراق اجاره شرکت‌های گروه صنعتی بوتان،صنعتی و و معدنی چادرملو، سایپا یدک، خدمات ارتباطی رایتل، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، دانا پتروریگ کیش، پترو امید آسیا، شرکت مخابرات ایران و مپنا در مهرماه جاری است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

    از سوی دیگر سود اوراق مشارکت شرکت‌های سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگان صنعت نفت، پتروشیمی گچساران، لیزینگ امید، توسعه خاور میانه، توسعه و نفت و گاز پرشیا و شهرداری های قم و مشهد نیز اواخر ماه جاری به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد.

    افزون بر این، سررسید سود اوراق مرابحه شرکت سیمان شرق، هلدینگ بازرگانی دولت ایران و فولاد مبارکه اصفهان شرکت و  گواهی سپرده عام پارسیان و بانک رفاه درمهرماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را نیز به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

    گفتنی است، هم اکنون در حدود 80 نوع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت، گواهی سپرده، اوراق رهنی، اسناد خزانه و استصناع) دربازار سرمایه منتشر شده است که سود این اوراق به صورت ماهانه و یا سه ماهه یکبار به سرمایه گذاران پرداخت می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی