عصر بازار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم های اقتصادی

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم ها ضرورت دارد،گفت:اتاق بازرگانی می تواند خط مقدم مقابله با تحریم های اقتصادی باشد.

ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم های اقتصادی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در نشست شورای گفت ‌و گوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد،گفت:آمریکایی ها در ادامه دشمنی های خود با جمهوری اسلامی ایران تحریم های جدید را اعمال کردند اما نکته مهم این است با مدیریت صحیح اقتصادی و حمایت از بخش خصوصی می توان با تحریم ها مقابله کرد.

    ضرورت تفکیک صادرکنندگان نهادهای عمومی غیردولتی از صادرکنندگان عمده محصولات پتروشیمی

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:تسهیل صادرات برای بخش خصوصی یک ضرورت بدیهی است و باید از تمامی ظرفیت ها برای توسعه صادرات استفاده شود.تفکیک صادرکنندگان نهادهای عمومی غیردولتی از صادرکنندگان عمده محصولات پتروشیمی نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

    بخشنامه حذف صرافی ها کار اشتباهی بود

    نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:حمایت از بخش خصوصی برای دور زدن تحریم ها ضرورت دارد و در این راستا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران می تواند خط مقدم مقابله با تحریم های اقتصادی باشد.

    پورابراهیمی یادآور شد:بخشنامه حذف صرافی ها که نقش مهمی برای نقل و انتقال وجوه از داخل به خارج و از خارج به داخل، دارند اقدام اشتباهی بود و باید از ظرفیت صرافی های داری مجوز استفاده شود./

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی