عصر بازار

سفیر هلند:

اروپا همچنان پیگیر کانال مالی تجارت با ایران است

عصر اعتبار- سفیر هلند در ایران گفت: اتحادیه اروپا همچنان پیگیر کانال مالی تجارت با ایران است تا از این طریق بتواند ارتباط تجاری خود را با ایران همانند گذشته ادامه بدهد.

اروپا همچنان پیگیر کانال مالی تجارت با ایران است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، ژاک ورنر افزود: با وجود اعمال تحریم های جدید علیه ایران و خروج آمریکا از برجام، اتحادیه اروپا به صورت مشخص برقرارداد برجام پایبند است.
    وی اظهار داشت: امیدواریم در زمینه کشاورزی بتوانیم با ایران همکاری های مشترک داشته باشیم، زیرا هلند از لحاظ تولیدات کشاورزی و مواد غذایی کشور توانمند و با ظرفیتی است.
    سفیر هلند در ایران با بیان اینکه بخش کشاورزی هلند دارای دانش فنی، تکنولوژی و نوآوری های قابل انتقال به ایران است، تصریح کرد: سعی داریم تا با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با ایران بتوانیم ارتباط تجاری ایران و هلند را حفظ کنیم.
    وی درباره ظرفیت های بخش کشاورزی ایران گفت: ایران بازار بزرگی است و زیرساخت های فناوری در این کشور برای توسعه بخش کشاورزی مناسب است و این فرصت خوبی را ایجاد می کند که همکاری مشترکی بین دو کشور شکل بگیرد.
    ورنر اضافه کرد: به عنوان سفیر هلند در ایران راه های مشارکت را در بخش هاش مختلف کشاورزی دنبال می کنیم و سعی داریم ارتباط بین شرکت های هلندی و ایرانی دو کشور را تسهیل کنیم.
    سفیر هلند در ایران افزود: تولید و صادرات بخش کشاورزی ایران به دلیل تغییرات اقلیم ممکن است در آینده با مشکلاتی روبرو شود که ما می خواهیم با همکاری های مشترک و ارایه راهکارهایی بتوانیم به حفظ و توسعه تولیدات کشاورزی ایران کمک کنیم.
    به گفته وی، هلند آمادگی دارد که این راه حل های نو آورانه را به ایران منتقل کند و با یکدیگر پیش برویم.
    سفیر هلند ضمن ابراز تاسف درخصوص سیل اخیر در ایران گفت: شاهدیم که تاثیرات تغییر اقلیم و بروز سیل در ایران منجر به خسارت زیادی در این کشور شده و مشکلاتی را برای مردم پیش آورده است.
    ورنر براین باور است که کشور هلند دارای دانش فنی و تکنولوژی برای مقابله با این اثرات و بلایای طبیعی است که در این زمینه ارتباط مشترکی با ایران برقرار کند.
    وی گفت: راهکارهای مقابله با این اثرات وجود دارد و ما می توانیم با کمک به ایران این اثرات را کاهش بدهیم.
    در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی نوین ترین طرح ها ، خدمات و صنایع مرتبط با حوزه های باغبانی، صنعت گلخانه سازی ، نهاده ها ، ماشین آلات، تجهیزات ، آبیاری ، گل و گیاه و صنایع وابسته را به نمایش گذاشتند.
    در این نمایشگاه در کنار شرکت های داخلی نمایندگانی از کشورهای هلند، آلمان، فرانسه، اسپانیا، آذربایجان و اردن حضور پیدا کردند که این شرکت ها ضمن ارایه جدیدترین خدمات و تولیدات خود زمینه انتقال تکنولوژی های نوین حوزه های مختلف کشاورزی و تولید گل و گیاه را به داخل کشور فراهم می کنند.
    این نمایشگاه با رویکرد تحقق اهداف وزارت جهاد کشاورزی جهت تولید پایدار ، اقتصادی کردن تولید، و سلامت محصولات با استفاده از راهبرد توسعه کشت گلخانه ای و مدیریت آب و آبیاری کشاورزی برپاشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو