عصر بازار

شریعتمداری:

استقرار سامانه‌های شفافیت در اولویت وزارت کار است

عصر اعتبار- وزیر کار گفت: همچنان سامانه های شفافیت در اولویت هستند و سپس سایر سامانه ها با زیر ساخت های الکترونیکی موجود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد توجه ما هستند.

استقرار سامانه‌های شفافیت در اولویت وزارت کار است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری، در حاشیه نشست شورای معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در جریان معارفه مدیران جدید این وزارتخانه گفت: علاوه بر افراد جدیدی که منصوب می شوند از تجربیات چهره های آشنای قدیمی نیز بهره مند می شویم .

    وی اشاره  کرد: بازنشسته شدن به معنای جدا شدن از همه کار نیست و دوره جدیدی از زندگی افرادی که امروز به دلیل بازنشستگی دیگر مشغول به فعالیت نیستند آغاز می شود و از نظرات و دیدگاه های این افراد نیز برای بهبود امور استفاده می کنیم .
    وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اکرام افراد دارای تجربه و با سابقه تاکید کرد و افزود: توجه به تجربیات را جدی می گیریم و محترم می شماریم .
    شریعتمداری مرکز فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری را بسیار مهم دانست و افزود: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه های شفافیت را برای اطلاع رسانی در دو  بخش شبکه  مدیریت کشور  و مردم راه اندازی کرده ایم و شش سامانه در همین چند ماه به نقاط خوبی رسیده اند و باید کار خود را با قوت ادامه دهند.

    وی ادامه داد: همچنان سامانه های شفافیت در اولویت هستند و  سپس سایر سامانه ها با زیر ساخت های الکترونیکی موجود در  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد توجه ما هستند.

    وی تصریح کرد: در حوزه ارزیابی، عملکرد خدمات خوبی انجام شده و امید است در این حوزه تحولاتی ایجاد شود و کنترل ها در ارزیابی عملکرد ها باید محتوایی تر و روش ها و اصول جدیدی در این بخش وارد ارزشیابی ها درحوزه هایی مانند حسابرسی ها شود . در بخش های گزارش عملکرد  نیز باید بتوانیم نگاهی با تلفیق بررسی کیفی فعالیت مدیران را به همراه آثار شاخص های کمیت پذیر  داشته باشیم و در ادامه مسیر به این نوع نتایج ارزیابی تکیه کنیم .
    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اداره کل اشتغال اتباع خارجی نیز  همواره مورد توجه وزارت کار بوده است و به جز وظایف وزارت کشور در کنترل این موارد در این ایام ،  شاهد دوره جدیدی از عملکرد این اداره کل درحوزه اشتغال در سراسر کشور خواهیم بود. در برخی زمینه ها ضرورت دارد از این پتانسیل برای حل مشکلات استفاده کنیم چون یکی از نشانه های توسعه یافتگی کشورها را  آزادی حرکت سرمایه  نیروی کار ماهر ، تکنولوژی و کالا در کشورها  می دانند و طبیعتا باید ما نیز جریان سیال اعزام  نیروی کار ماهر داخلی به خارجی و خارجی به  داخلی را با اصول و ضوابط دنبال کنیم .

    بر اساس این گزارش با حکم وزیر کار سید جواد رضوی  به عنوان  رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری،  محسن ابراهیمی  به عنوان مدیرکل اشتغال اتباع خارجی و رویا رفیعی  به سمت  مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شدند .

    در این نشست رضا شریعت  به عنوان مشاور وزیر و رضوان مدنی  نیز به عنوان مشاور وزیر در امور فناوری اطلاعات و  مرتضی لطفی  به عنوان عضو  هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو