عصر بازار

مهاجران در آمریکا سالیانه میلیاردها دلار مالیات می‌دهند

عصر اعتبار- گرچه دونالد ترامپ مدعی هزینه های زیادی است که مهاجران برای آمریکا دارند ولی آمار واقعیت متفاوتی را نشان می دهد .

مهاجران در آمریکا سالیانه میلیاردها دلار مالیات می‌دهند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، گرچه دونالد ترامپ اغلب در مورد هزینه هایی که مهاجران برای آمریکا دارند، اعتراض می کند ولی آمار واقعیت متفاوتی را نشان می دهد .
    با توجه به پایان فصل مالیات، یک تحقیق دو حزبی در مورد مهاجرت نشان می‌دهد که مهاجرین چقدر به خزانه آمریکا در هر سال کمک می کنند :
    _ مهاجران صاحبخانه در 2017 ، 1.5 تریلیون دلار درآمد کل داشتند و 4.5 میلیارد دلار مالیات پرداختند .
    _ شهروندان مشمول قانون داکا (مجوز کار و زندگی برای کودکانی که به صورت غیرقانونی با والدین خود به آمریکا آمده بودند) 23.4 میلیارد دلار درآمد داشتند و 2.2 میلیارد دلار مالیات فدرال و حدود 1.8 میلیارد دلار مالیات ایالتی و محلی پرداختند .
    _ مهاجران دارای شرایط حمایتی موقت بیش از 891 میلیون دلار مالیات فدرال و 654 میلیون دلار مالیات ایالتی و محلی پرداختند .
    _ مهاجران ثبت نشده که در کل بیش از 200 میلیارد دلار قدرت هزینه کردن دارند، 27.2 میلیارد دلار مالیات فدرال، ایالتی و محلی پرداختند .
    سازمان مهاجرین منفعت اقتصادی خالص مهاجران را برای ایالت های مختلف بیش از 12 میلیارد دلار در تگزاس ، 18 میلیارد دلار در نیویورک و 38 میلیارد در کالیفرنیا برآورد کرد .
    مهاجران به چندین طریق به پیشبرد اقتصاد آمریکا کمک می کنند : مهاجران جدید جای خالی حساس بازار کار آمریکا را پر می‌کنند، یک قدرت خرج کردن قابل ملاحظه دارند که پول لازم را به اقتصاد های محلی تزریق می‌کند و از کسب و کارها در سراسر آمریکا حمایت می‌کنند .
    با توجه به این که مهاجران جوان تر هستند، احتمال ارتکاب جرم در آنها کم است و مشمول برنامه های رفاهی دولت مثل امنیت اجتماعی یا مراقبت های پزشکی نمی شوند. آنها در آخر نسبت به پولی که در خدمات عمومی مثل تحصیل ،مراقبت‌های بهداشتی و امنیت عمومی خرج می‌کنند، پول بیشتری به اقتصاد می رسانند .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی