عصر بازار

بیت‌کوین تا ۲۰۲۵ تریلیون دلاری می‌شود

عصر اعتبار- موسسه‌ی تحقیقاتی Byte tree طبق تحقیقات جدیدی اعلام کرده است که با بلوغ بازار رمزارزها شیب افزایش نرخ بیت کوین کاهش می‌یابد اما پیشرفت این رمزارز همچنان ادامه خواهد داشت.

بیت‌کوین تا ۲۰۲۵ تریلیون دلاری می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از گسترش نیوز، شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری بلاکچین Byte Tree در هفته‌ی گذشته پیش‌بینی کرد که بیت کوین حتی با رشد تدریجی نرخ نیز می‌تواند به سطوح بالایی از موفقیت برسد.

    این شرکت اعلام کرد که «نرخ رشد می‌تواند برای مدت طولانی ادامه یابد اما در نهایت با بالغ شدن بازار ناگزیر شیب افزایش نرخ کاهش می‌یابد. در نتیجه‌ی روند اشاره شده بیت کوین تا سال 2020 در سطح 10 هزار دلاری باقی خواهد ماند، سپس پیش از فوریه 2022 به سطح 20 هزار دلار افزایش خواهد یافت و تا می‌2023 نیز به سطح 40 هزار دلار می‌رسد.»

    در گزارشات بایت‌تری آمده است:

    به خاطر داشته باشید که چهار برابر شدن نرخ 18 میلیون بیت کوین منتشر شده به معنای خلق نیم تریلیون دلار ثروت است. این «سناریو» بسیار محتمل است و بیت کوین می‌تواند تا سال 2025 به ارزش بازار 1 تریلیون دلار برسد. در نتیجه، احتمالا ثروت قابل توجهی نسبت به گذشته ایجاد خواهد شد.

    این تحلیل در زمانی ارائه می‌شود که نرخ بیت کوین نسبت به دلار در آخرین روند صعودی به سطح 13،800 دلار رسیده است و پس از اصلاح قیمتی به سطح 9350 دلار در هفته‌ی گذشته رسید. هم‌اکنون نرخ بیت کوین پس از بازیابی در سطح 10،400 دلار مبادله می‌گردد.

    صعود بازار فناوری متاثر از نفوذ اینترنت

    Byte Tree اعلام کرد که نرخ بازدهی سالیانه بیت کوین 212 درصد است. همچنین افزود، تداوم دائمی این روند غیر ممکن به‌نظر می‌رسد.

    با این وجود، آهسته شدن روند صعودی بیت کوین به معنای ارائه سیگنال نزولی نیست و این حقیقت برای دیگر دارایی‌های رمزارزی نیز صادق است.

    پیش‌بینی سطح نرخ 40 هزار دلاری برای بیت کوین یقینا در مقایسه با دیگر پیش‌بینی‌ها واقع گرایانه و معتدل است. بر اساس گزارش کوینیت، جان مک‌آفی(John McAfee)، پیش‌بینی کرد که بیت کوین تا سال 2021 به سطح نرخ 1 میلیون دلار برسد. تیم درپر(Tim Draper) معتقد است بیت کوین یکی از امن‌ترین روش‌های ذخیره و نگه‌داری دارایی‌ها است و می‌تواند تا سال 2023 به نرخ 250 هزار دلار برسد.

    نظر شما در رابطه با پیش‌بینی Byte Tree چیست؟ آیا ارزش بازار بیت کوین در 6 سال آینده چند برابر خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی