عصر بازار

تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با "شستا" امضا شد

عصر اعتبار- بانک تجارت و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی"شستا" برای گسترش تعامل فی مابین تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

تفاهمنامه همکاری بانک تجارت با "شستا" امضا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، به موجب این تفاهمنامه که به امضای دولت آبادی و رضوانی فر مدیران عامل بانک تجارت و شستا رسید، بانک تجارت همکاری خود با این شرکت را در قالب ارائه خدمات ریالی،ارزی،تعهدات و تامین مالی هلدینگ ها و شرکت های زیر مجموعه شستا گسترش می دهد.

    مدیر عامل بانک تجارت در این مراسم به ظرفیت های موجود به منظور ارائه خدمات بانکی به شستا اشاره کرد و گفت: بانک تجارت با برخورداری بیش از 1500 شعبه ، باجه و واحد ارزی در سراسر کشور و شعب فرانسه ، انگلستان، آلمان ، بلاروس، تاجیکستان و دفتر نمایندگی چین ظرفیت های بی شماری را برای ارائه خدمات ارزی و ریالی به شستا و شرکت های زیر مجموعه آن در اختیار دارد. 

    وی افزود: ساختار و اساس بانکهای تشکیل دهنده بانک تجارت که عمدتا بانکهای خارجی بوده اند بر ارائه خدمات ارزی استوار بوده و بر همین اساس این بانک در سالهای اخیر همواره در ارائه خدمات ارزی در شبکه بانکی پیشتاز به شمار رفته است و بسیاری از پروژه ها و طرحهای عمرانی بزرگ در کشور با مشارکت این بانک به بهره برداری رسیده‌اند.

    دولت آبادی تصریح کرد: اعتقاد داریم به رغم تعامل مثبت موجود میان بانک تجارت و شستا هنوز ظرفیت های زیادی برای گسترس این همکاری ها وجود دارد که انعقاد این تفاهمنامه شرایط افزایش و گسترش همکاریها را فراهم خواهد کرد.

    رضوانی فر مدیر عامل شستا نیز با تقدیر از خدمات ارائه شده از سوی بانک تجارت بویژه خدمات ارزی برای صادرات گفت: این بانک یکی از اولویت های اصلی هیات مدیره شستا در همکاری با شبکه بانکی کشور به شمار می رود و این تفاهمنامه شرایط این همکاری را تسهیل و تسریع می کند. وی افزود: سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمانهایی است که خدمات رسانی آن در حوزه خدمات درمانی و مستمری بگیران بدون وقفه و در هر شرایطی باید انجام شود، به همین منظور از بانک تجارت انتظار داریم تسریع اجرای بندهای این تفاهمنامه را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی