عصر بازار

دلار یکماهه ۴.۲ درصد ارزان شد

عصر اعتبار- متوسط نرخ دلار در شش ماه ابتدای سال ۹۸ براساس آمار بانک مرکزی به ۱۲ هزار و ۸۹۰ تومان رسید و قیمت این ارز در شهریورماه ۴.۲ درصد نسبت به مردادماه کاهش یافت.

دلار یکماهه ۴.۲ درصد ارزان شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، براساس آمار بانک مرکزی متوسط قیمـت فـروش یک دلار آمریکا در شهریور ماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران 11 هزار و 391 تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 4.2 درصد و 9.8 درصد کاهش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک دلار آمریکـا در ماه مذکور به ترتیب 10 هزار و 980 تومان و 11 هزار و 640 تومان بوده است.

    همچنین در شهریور ماه ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک یورو در بازار آزاد شهر تهران 12 هزار و 639 تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 5.8 و 14.4 درصد افزایش داشته است. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش یک یورو در ماه مذکور به ترتیب 12 هزار و 363 تومان و ١3 هزار و 34 تومان بوده است.

    در شش ماه اول سال ١٣٩٨ متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو در بازار آزاد شهر تهران به ترتیب 12 هزار و 890 تومان و 14 هزار و 588 تومان بوده است. متوسط قیمت فروش سایر ارزهای عمده در جداول زیر نشان داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی