عصر بازار

با اعطای تسهیلات به حوزه صنعت از سوی اگزیم بانک:

۴۰۰ فرصت شغلی طی یکسال دراصفهان ایجاد شد

عصر اعتبار- تسهیلات اعطایی در پنج ماهه اول سال جاری در شعبه اصفهان این بانک به مشتریان صادرات محور، نزدیک به ۴هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۲۳۲ درصد رشد را تجربه کرده که زمینه اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر در استان اصفهان را فراهم کرده است.

۴۰۰ فرصت شغلی طی یکسال دراصفهان ایجاد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، نیما بزرگمهررئیس شعبه اصفهان بانک توسعه صادرات ایران گفت: شعبه اصفهان این بانک از سال 1392 تا کنون بیش از 20 هزار و 147 میلیارد ریال تسهیلات ریالی در قالب تسهیلات سرمایه در گردش به صادرکنندگان پرداخت کرده که عمدتا در حوزه صنعت فعالیت داشته اند.

    بزرگمهر در ادامه مهمترین پروژه های تامین مالی شده در شعبه اصفهان را معرفی کرد و گفت: بانک توسعه صادرات با تمرکز ویژه بر بخش صنعت در استان اصفهان، تامین مالی سرمایه در گردش شرکت های فولاد مبارکه اصفهان،ذوب آهن اصفهان، صنایع فرش ماشینی، پروژه تولید لوله های مسی شرکت صنایع مس قائم و نیز شرکتهای دانش بنیان را بر عهده داشته است.
    وی اظهار داشت: بانک توسعه صادرات ایران بطور تخصصی به کلیه تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تجار فعال در بخش صادرات، انواع خدمات در بخشهای مختلف شامل انواع اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و ریالی ،صدور انواع ضمانتنامه، تسهیلات فاینانس و ریفاینانس را ارائه می دهد.
    رئیس شعبه اصفهان توسعه صادرات ایران یادآور شد: شعبه اصفهان در بخش ارزی تا پایان مرداد ماه 1399 حدود 5 میلیون یورو ارز به واردات مواد اولیه شرکتهای تولیدی تخصیص داده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی