عصر بازار

حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان

عصر اعتبار- رئیس شعبه اهواز بانک توسعه صادرات ایران از اعلام آمادگی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در استان خوزستان خبر داد.

حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، فریبا نادریان، رئیس شعبه اهواز بانک توسعه صادرات درخصوص ظرفیت­های شرکت­های دانش بنیان در استان خوزستان، گفت: این استان ازنظر نیروی انسانی متخصص در حوزه فناوری­های دانش بنیان و حضور سیستم­های دولتی مانند صنایع نفت و گاز بستری غنی و مناسب برای رشد و توسعه اقتصاد دانش بنیان است.

    وی خاطر نشان کرد: طی توافق انجام شده بین بانک توسعه صادرات ایران با صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق توسعه ملی، اعطای تسهیلات صادراتی با حداقل نرخ سود از اولویت‌های ما طی دو سال اخیر بوده است.
    وی با اشاره به ارائه تسهیلات به شرکت­های دانش بنیان، اظهارداشت: نرخ سود تسهیلات بانک برای این شرکت­ها بین 16 تا 18 درصد و منابعی که از طریق صندوق توسعه ملی تامین می شود، معادل 11 درصد است.
    به گفته نادریان، براساس بسته حمایت از صادرات غیرنفتی که سال گذشته ابلاغ شد، تسهیلاتی که از طریق تلفیق منابع بانک و صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود با نرخ سود میانگین 14.5 درصد به مشتریان دانش بنیان پرداخت می شود.
    رئیس شعبه اهواز بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به پتانسیل خاص و تفاوت چشمگیر حوزه های اقتصادی استان خوزستان با سایر استان ها، گفت: تلاش می کنیم تا به صورت جدی این ظرفیت­ها شکوفا شوند وبه این منظور آماده معرفی خدمات و تسهیلات در قالب ارائه مشاوره برای شرکت­های دانش بنیان هستیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی