عصر بازار

خبر خوش برای مددجویان بهزیستی

مستمری سال ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد

عصر اعتبار- عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد را در سال ۱۴۰۰ به طور چشمگیری افزایش دادیم.

مستمری سال ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن آصفری عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات این کمیسیون برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، اظهار کرد: برای اقشار آسیب پذیر به ویژه معمولان در بودجه سال 1400 منابع خوبی پیش بینی شده است.
    وی ادامه داد: در لایحه بودجه سال 1400 دولت را ملزم کردیم که نسبت به تأمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول اقدام کند.

    عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه یارانه خوبی را در اختیار دولت قرار دادیم که آن را به عنوان یارانه مسکن به خانواده‌های دارای دو معلول به بالا اختصاص دهد، عنوان کرد: همچنین دولت را مکلف کردیم که نسبت به تأمین مسکن خانواده‌های دارای فرد معلول اقدام کند.

    عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس بیان کرد: حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد را افزایش چشمگیری داده‌ایم تا از این طریق بخشی از مشکلات آن‌ها را که هر روز بیشتر می‌شود، جبران کنیم.

    آصفری اظهار کرد: حدود 10 هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار دولت قرار داده شده تا حقوق افرادی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند را افزایش دهد تا بخشی از مشکلات آن‌ها را بتوانیم حل کنیم.

    عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: از محل تبصره 14 منابعی را برای بحث محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در نظر گرفتیم که امیدواریم در صحن علنی مجلس نیز مصوبات کمیسیون تلفیق با رأی نمایندگان تصویب و تبدیل به قانون شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی