عصر بازار

پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با افزایش ۳۹ درصدی حداقل بگیران تا ۱۵ روز آینده

عصر اعتبار- رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی تهران از پرداخت حقوق بازنشستگان با افزایش ۳۹ درصدی حداقل بگیران و اجرای مرحله دوم متناسب سازی تا ۱۵ روز آینده خبر داد.

پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با افزایش ۳۹ درصدی حداقل بگیران تا ۱۵ روز آینده
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، علی دهقان‌کیا با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال 1400 اظهار کرد: در روزهای پایانی سال گذشته مرحله دوم متناسب‌سازی از سوی سازمان تأمین اجتماعی اجرا و مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان به عنوان علی‌الحساب به حساب بازنشستگان واریز شد.

    وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان و افزایش سنواتی حقوق آنها وضعیت زندگی آنها نسبت به گذشته بهتر شود.

    دهقان‌کیا ادامه داد: احکام جدید بازنشستگان در سال جاری طی دو هفته آینده صادر و حقوق آنها بر اساس مرحله دوم متناسب‌سازی و افزایش 39 درصد حداق حقوق بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

    رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی تهران درباره میزان دریافتی حقوق بازنشستگان در سال جاری گفت: در این زمینه هنوز نمی‌توان رقمی اعلام کرد و باید منتظر ماند تا احکام جدید صادر شود.

    وی با اشاره به نزدیک شدن حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با بازنشستگان صندوق بازنشستگی تصریح کرد: حقوق جدید بازنشستگان که تا پایان فروردین پرداخت خواهد شد شامل اجرای مرحله دوم متناسب سازی و افزایش 39 درصدی برای حداقل بگیران این سازمان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی