عصر بازار

در هجدهمین همایش۵۰۰ برند برتر ایران، بانک قوامین در رتبه ۲۱ جای گرفت

عصر اعتبار- در هجدهمین همایش رتبه بندی پانصد شرکت برتر ایران ، بانک قوامین در میان ۵۰۰ شرکت برتر رتبه ۲۱ و در گروه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری رتبه ۸ را کسب نمود .

در هجدهمین همایش۵۰۰ برند برتر ایران، بانک قوامین در رتبه ۲۱ جای گرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، براساس نتایج رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی کشور بانک قوامین در میان یک صد شرکت برتر ایران در سال 1393 موفق به کسب رتبه 21 از نظر شاخص فروش شد ، هم چنین درگروه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در رتبه هشتم قرار گرفت .
    بر پایه همین گزارش؛ بانک قوامین در سال 1391 رتبه 30 ، در سال 1392 رتبه 24 و در سال 1393 با سه پله صعود در رتبه 21 قرار گرفت.
    شایان ذکر است شرکت های برتر در 28 شاخص مشخص شدند که شاخص فروش مبنای اصلی و مهم آن است .
    شفاف سازی فضای کسب و کار و اقتصاد کشور ، میزان تاثیر سهم بنگاه های تولیدی در اقتصاد دهی ، آرایش بنگاه های تولیدی در نظام اقتصادی ، ایجاد فضای رقابتی بین بنگاه های تولیدی ، توسعه رقابت بین بنگاه های بزرگ برای اثبات شایستگی آنان از جمله این اهداف است .
    ازمیان 500 شرکت برتر انتخاب شده امسال، 100 شرکت اول 8/84  درصد سهم فروش را دارد و بقیه به ترتیب 4/9 درصد ، 3/3 درصد ، 6/1 درصد و 9/0 درصد سهم داشته است .
    سازمان مدیریت صنعتی از سال 77 اقدام به انتخاب 100 شرکت برتر کرده به طوری که در سال 94 این رقم به 500 شرکت برتر رسیده که در 28 شاخص و در 29 گروه صنعتی با هم مقایسه و رتبه بندی شده است . امسال 800 بنگاه تولیدی به طور داوطلبانه اقدام به ثبت نام و ارائه اطلاعات مالی خود به این سازمان دادند که از میان آنها 500 شرکت برتر انتخاب شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی