عصر بازار

چه کسانی امشب آخرین یارانه نقدی را دریافت می‌کنند؟

عصر اعتبار- یارانه نقدی تجار، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی، علمی دولتی و غیردولتی، پزشکان، قضات دادگستری، افرادی که امسال بیش از ۱۵۰ میلیون ریال مالیات پرداخته‌اند، از دریافت یارانه منع خواهند شد

چه کسانی امشب آخرین یارانه نقدی را دریافت می‌کنند؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از نسیم آنلاین، آخرین یارانه نقدی امسال در حالی ساعت 24 امشب ( بیستم اسفند ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد که به نظر می رسد با مصوبه های اخیر مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 95، یارانه این ماه جزو آخرین یارانه هایی است که به حساب بیش از 75 میلیون متقاضی واریز خواهد شد.
    یارانه اسفند ماه شصت و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی است که از سال 1389 تاکنون به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان واریز شده است.
    اما با مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده، قرار است گروه های خاص از دریافت یارانه نقدی حذف شوند؛ همچنین دولت موظف است تا تیرماه سال آینده اقشار هدف را از دریافت یارانه کنار بگذارد.
    براین اساس، یارانه نقدی تجار، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، مراکز آموزشی، پژوهشی، علمی دولتی و غیردولتی، پزشکان، قضات دادگستری، افرادی که امسال بیش از 150 میلیون ریال مالیات پرداخته اند، همچنین کارکنانی که دریافتی درآمد آنها بیش از 30 میلیون ریال است از دریافت یارانه منع خواهند شد.
    همچنین براساس این مصوبه، کارکنان نیروهای مسلح که دریافت سالانه آنها بیش از 350 میلیون ریال و بازنشستگانی که دریافتی سالانه مستمری بازنشستگی آنها افزون بر 350 میلیون ریال است، از دریافت یارانه حذف می شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعید خلیلی