عصر بازار

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

افزایش ۱۴ درصدی مستمری کلیه مستمری‌بگیران بازنشستگی تامین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از افزایش ۱۴ درصدی مستمری کلیه مستمری بگیران بازنشستگی تامین اجتماعی خبر داد.

افزایش ۱۴ درصدی مستمری کلیه مستمری‌بگیران بازنشستگی تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، غلامرضا محمدی اظهار کرد: کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان(مجموع مستمری پرداختی به بازماندگان متوفی) که تا پایان سال 1394 برقرار شده است از ابتدای سال 1395 به میزان 14 درصد مستمری قابل پرداخت افزایش می‌یابند.

    مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری بر اجرای افزایش حقوق مستمری‌بگیران طی خردادماه تأکید کرد و گفت: مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه نیز در ماه‌های تیر و مرداد پرداخت می‌شود.

    وی افزود: به منظور جبران بخشی از افزایش هزینه‌های زندگی و ارتقای وضعیت معیشت مستمری بگیران و به موجب ضوابط قانونی و مفاد بودجه سنواتی سازمان میزان کمک‌های جنبی در سال 1395 شامل حق سنوات، کمک هزینه عائله‌مندی، کمک هزینه اولاد و کمک هزینه همسر و فرزند نیز ارتقاء یافته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی