عصر بازار

شعبه رضاشهر بیمه آسیا افتتاح شد

عصر اعتبار- شعبه رضا شهربیمه آسیا در مشهد با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیأت همراه افتتاح شد.

شعبه رضاشهر بیمه آسیا افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در آیین افتتاح شعبه رضاشهر بیمه آسیا در مشهد، دومین سهم اقتصاد کشور و دومین رتبه در ضریب نفوذ بیمه را متعلق به شهر مشهد دانست و گفت: با توجه به سهم بالای این شهر در زیرساخت­های اقتصادی کشور، باید در حوزه­های دیگر همچون واحدهای صنعتی فعالیت خود را توسعه دهیم.
    مدیر عامل بیمه آسیا توسعه کیفی ارائه خدمات بیمه ای به بیمه گذاران را اولویت اصلی این شرکت در کنار توسعه کمی بر شمرد و اظهار امیدواری کرد با همکاری و همدلی شبکه فروش حرفه ای بیمه آسیا شاهد بهرمندی افراد بیشتری در سراسر کشور از مزایای صنعت بیمه باشیم.
    حسین فتحی ادیب، مدیر هماهنگی شعب بیمه آسیا  در سخنانی از شعبه رضاشهر مشهد به عنوان سومین شعبه افتتاح شده پس از دو شعبه گلشهر کرج و خاقانی تهران نام برد که با حداقل هزینه و به نحو مطلوب مورد          بهر­ه­برداری و ارائه خدمت به بیمه گذاران قرار گرفته است.
    محمود کریم­پور، رییس شعبه تازه تأسیس رضاشهر مشهد به ارائه نکاتی از جمله برنامه­های آتی، تولید پرتفوی مناسب، استفاده از تجربیات نمایندگان، تلاش در جهت افزایش فعالیت شبکه فروش در رشته­های بیمه­ای همچون مسئولیت حرفه­ای، درمان مسافرتی، گردشگری و ... پرداخت.
    حسین مصنع رضوی، رییس انجمن صنفی نمایندگان استان خراسان رضوی بیمه آسیا  سخنانی درخصوص تأثیر رفتار شایسته در زمان پرداخت خسارت در تولید پرتفوی، آموزش کارشناسان و نمایندگان واحد صدور قبل از ورود به این حوزه و ... بیان داشت.
    مسعود بادین، عضو هیأت مدیره، علی همتی­والا، معاون توسعه سرمایه­انسانی و پشتیبانی، دکتر نیما نورالهی، معاون توسعه بازار و شبکه فروش، محمدعلی اسمعیل­نیا، مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، حسین حسینی، مدیرامور مالی و بودجه و محمود افشاری، مدیر روابط عمومی و امور بین­الملل ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه اسیا را در این سفر همراهی می­کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی