عصر بازار

سارق کیف قاپ،‌ مالباخته را به کما فرستاد

عصر اعتبار- سارق سابقه داری که در پوشش پیک موتوری و با شگرد پرسیدن آدرس اقدام به سرقت از طعمه‌هایش می‌کرد در جریان آخرین سرقت و در درگیری با زن جوان، با مصدوم کردن وی، از محل حادثه متواری شد.

سارق کیف قاپ،‌ مالباخته را به کما فرستاد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، 21 خرداد ماه امسال  ماموران انتظامی  در جریان سرقت از دخترجوان قرار گرفتند که در درگیری با سارق کیف قاپ موتور سوار به شدت مجروح شده بود.

    با اعلام این خبرربلافاصله اکیپی از ماموران  گشت پلیس اگاهی به همراه ماموران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند؛ بررسی های اولیه نشان می‌داد سارق که در جریان سرقت خود نتوانسته بود کیف دختر جوان را کامل از دستانش در بیاورد با کشیدن کیف او موجب شد دختر جوان با پشت سر روی زمین فرود آمده و به شدت از ناحیه سر دچار شکستگی و آسیب شود. بعد از این حادثه وی سریعا به  بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و باتوجه به اوضاع بد ی که داشت بلافاصله در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد و به کما رفت.

    با توجه به شکایت خانواده دختر جوان تلاش برای به دام انداختن سارق موتور سوار در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. کاراگاهان در نخستین گام از تحقیقات خود به بررسی های میدانی دست زدند. بررسی های اولیه نشان می‌داد مرد 37 ساله که به دنبال آدرس می گشت بعد از پرسیدن چند سوال از دختر جوان،‌ موتور سیکلت بوکسر نوک مدادی خود را روشن کرده  تا از صحنه دور شود که وقتی  دید دختر جوان به او شک نکرده است یکدفعه دستش را به سمت کیف او برده و کیفش را از روی شانه اش کشیده . با اینکه دختر جوان در برابر این اقدام سارق مقاومت می کند او کیف را گرفته و با موتور خود در حالیکه پدال گاز را فشار می داد با تمام سرعت ممکن از محل متواری  شد و در همین حال دختر جوان تعادل خود را از دست میدهد و به روی آسفالت خیابان پرتاب می شود که در نتیجه سرش به زمین خورده و همین ضربه باعث می شود او بیهوش شود .

    با به دست آمدن این سرنخ ها کارآگاهان پایگاه اول پلیس اگاهی با استفاده از یک سری اقدامات پلیسی به بررسی دوربین های مداربسته و ایمنی موجود در محل حادثه کردند. یکی از دوربین ها همه اتفاقات سرقت از دختر جوان را فریم به فریم ثبت کرده بود . بررسی شماره مخدوش موتور سیکلت فرد سارق بهترین سرنخ را در اختیار ماموران قرار داد. بررسی شماره پلاک موتور خیلی زود صاحب موتور سیکلت را شناسایی کردند. بررسی هویت صاحب موتورسیکلت نشان می داد که وی از متهمان سابقه داری است که همزمان در چندین پایگاه پلیس اگاهی تحت تعقیب است و به تازگی از زندان آزاد شده است.
    پس از این سارق در مخفیگاه خود در خانه ای واقع در قرچک ورامین شناسایی شد و سریعا ماموران انتظامی پایگاه اول پلیس اگاهی متهم را دستگیر و برای بازجویی های اولیه به اداره آگاهی منتقل کردند.

    ین سارق سابقه دار چهارشنبه شنبه به دادسرا احضار شد و بعد از تفهیم اتهام سرقت و کیف قاپی خشن به دستور بازپرس نصرتی برای ادامه تحقیقات دراختیار کاراگاهان پایگاه اول پلیس آگاهی قرار گرفت .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی