عصر بازار

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۵)

حضور بانک کشاورزی در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX۲۰۱۶)

عصر اعتبار- نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX۲۰۱۶) با حمایت و حضور بانک کشاورزی از فردا ۲۰ تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار خواهد کرد.

حضور بانک کشاورزی در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX۲۰۱۶)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، غرفه بانک کشاورزی به همراه شرکت کارگزاری بانک کشاورزی و شرکت خدمات ارزی و صرفی مهربانک کشاورزی در سالن خلیج فارس دایر خواهد بود و کارشناسان علاوه بر معرفی خدمات و محصولات متنوع بانک، به پرسش های مراجعان پاسخ خواهند داد.

    بر اساس این گزارش، برپایی فین استارز به عنوان بزرگترین رویداد استارت آپ های مالی ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا، برگزاری همایش تخصصی شامل پانل های بورس، بانک و بیمه ، برپایی چهارمین جشنواره بین المللی کاریکاتور بورس و جشنواره رسانه های بورس، بانک  و بیمه، از جمله برنامه های جانبی این نمایشگاه چهار روزه خواهد بود.

    این گزارش می افزاید،  نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به همت سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، کارگزاری ها ، شرکت های خدمات تخصصی مرتبط و فعالان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی ، تا 23 تیرماه از ساعت 10 الی 18 پذیرای بازدید کنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی