عصر بازار

تاکید عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران بر وصول مطالبات معوق

عصر اعتبار- با حضور برات کریمی عضو هیأت مدیره،همایش اداره امور شعب استان اردبیل برگزار شد.

تاکید عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران بر وصول مطالبات معوق
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،کریمی در این همایش که اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور و مسئولان اداره امور شعب استان اردبیل نیز حضور داشتند، ضمن قدردانی از تلاش همکاران، تدابیری درخصوص ارتقای جایگاه بانک ملی ایران ارائه کرد و گفت: مسئولیت مدیران و کارکنان، حفظ و حراست از حریم بانک و پاسخگویی مناسب به مشتریان است که البته همه ارکان بانک نیز به این مهم واقفند و آن را به خوبی اجرا می‌کنند.
    وی بر اهمیت وصول مطالبات معوق تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی منسجم، تعامل با مشتریان و استفاده از ابزارهای مختلف، وصول مطالبات را مدیریت کنیم.
    در ابتدای این همایش ایرج اکبرپور رئیس اداره امور شعب استان اردبیل گزارش جامعی از عملکرد و جایگاه اداره امور شعب این استان نسبت به سایر بانک‌ها ارائه کرد.
    در پایان این همایش پانل پرسش و پاسخی برگزار شد و عضو هیأت مدیره به سوالات همکاران پاسخ داد. همچنین در ادامه این سفر، عضو هیأت مدیره با حضور در استان آذربایجان شرقی از شعبه سراب و همچنین شعب غدیر و علامه امینی شهرستان اهر بازدید و با مدیران و کارکنان این شعب از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد. در این بازدید اصلان کریمی مدیر امور شعب منطقه یک کشور ، حسن سعیدی اصل رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی و ایرج اکبرپور رئیس اداره امور شعب استان اردبیل و جمعی از مسئولان، عضو هیأت مدیره را همراهی می‌‌کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی