عصر بازار

"نه" بانک ایران زمین به کیسه های پلاستیکی

عصر اعتبار- بانک ایران زمین در راستای نهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه به منظورگسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیستی، بخشی از غرفه خود در را به کمپین محیط زیستی «همین یک زمین» اختصاص داد.

"نه" بانک ایران زمین به کیسه های پلاستیکی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، نهمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه از روز بیستم الی بیست و سوم تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی با حضور 350 شرکت داخلی و خارجی افتتاح شد. 

    در این راستا بانک ایران زمین به عنوان بانک حامی محیط زیست از فرصت ایجاد شده در این نمایشگاه برای دعوت از مردم برای عضویت در کمپین محیط زیستی «همین یک زمین» دعوت کرد. 

    سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با ابراز خرسندی از استقبال مخاطبین در پیوستن به این کمپین اظهار داشت: اساس کار بانکداری در برقراری ارتباط با مردم است. از این رو بانکها نهادهایی اجتماعی-اقتصادی هستند که انتظار می رود علاوه بر انجام امور اقتصادی در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز حضور پررنگی داشته باشند.

    استاد افزود: مقوله محیط زیست از معضلات اصلی کشور ما است، که می طلبد با یک همت جمعی اقدامات اساسی در این حوزه به اجرا گذاشته شود تا شاهد تخریب زیست بوم کشور نباشیم.

    وی در خصوص «کمپین همین یک زمین» اظهار داشت: این کمپین از انتهای سال گذشته توسط بانک ایران زمین با هدف پاکسازی محیط زیست و جمع آوری زباله ها از طبیعت راه اندازی شد و تا امروز نیز استقبال بسیار گسترده ای از این حرکت صورت گرفته است.

    استاد افزود: در همین راستا ما در نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بخشی از غرفه بانک ایران زمین را به ثبت نام از علاقمندان به محیط زیست و پیوستن آنها به کمپین «همین یک زمین» اختصاص دادیم که این عزیزان می توانند با مراجعه به غرفه بانک ایران زمین ضمن ثبت نام کد عضویت خود را دریافت کنند.

    وی همچنین با اشاره به اینکه بیست و یکم تیرماه روز جهانی بدون کیسه زباله است، گفت: یکی از مشکلات محیط زیست دنیا استفاده از کیسه های پلاستیکی و رها نمودن آن در طبیعت است که با آگاه سازی مردم و تغییر روند مصرف این محصول که باز گشت آن به طبیعت سالها طول می کشد، می توان کمک بزرگی در رفع این مشکل داشت.

    استاد در پایان از بازدیدکنندگان از نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خواست در روز جهانی بدون کیسه پلاستیک با حضور در غرفه بانک ایران زمین، ضمن پیوستن به کمپین «همین یک زمین» در کنار بانک ایران زمین برای گسترش فرهنگ حمایت و حفاظت از محیط زیست کشور تلاش کنیم

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی