پیش‌بینی برنامه‌های راهبردی سال۹۹

افزایش سرمایه و سود شرکت بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- بیمه کوثر در مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت علاوه بر پیش‌بینی تحقق بیش از ۱۰هزارمیلیارد ریال سود سرمایه‌گذاری‌ در سال ۱۳۹۹، افزایش۸۳درصدی سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را تا شهریور ماه عملیاتی خواهد کرد.

چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲:۰۰

افزایش سرمایه و سود شرکت بیمه‌کوثر

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در راستای تحقق افزایش83درصدی سرمایه اقدام‌های نهایی انجام شده است و به زودی پس از دریافت مجوز از سازمان بورس مجمع فوق‌العاده برگزار خواهد شد. همچنین شرکت واگذاری بخشی از سرمایه‌گذاری‌ها، شناسایی بیش از 9هزارمیلیارد ریال سود و برنامه‌ریزی برای ورود به بازارهای جدید را در دستور کار خود قرار داده است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی در ادامه با اشاره به اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای بیمه کوثر در سال گذشته اظهار ‌کرد: کسب مجدد سطح بالاترین توانگری مالی برای چهارمین سال متوالی، قرار گرفتن در بین 40 شرکت برتر فرابورس به انتخاب سازمان بورس و اوراق بهادار، قرار گرفتن در بین 100 شرکت برتر ایران برای سومین سال متوالی و رشد 58.6 درصدی حق بیمه تولیدی در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل از هزارو540میلیارد ریال به 2هزارو443میلیارد ریال از جماه دستاوردهای این شرکت بوده است.
وی با اشاره به عقد قرارداد با بیمه‌گذاران بزرگ به عنوان دستاوردهای سال گذشته بیمه کوثر، درباره برنامه‌های امسال شرکت در حوزه‌های مشابه گفت: تحقق فروش 3هزارو700میلیارد تومانی (60درصدی نسبت به سال 1398) با رویکرد مدیریت بهینه ترکیب پرتفوی و سوداوری تمرکز بر تمدید و نگه‌داشت بیمه‌گذاران کم‌ریسک با هدف افزایش ماندگاری مشتریان به 60درصد و استمرار کسب سطح یک توانگری مالی در صنعت بیمه از جمله برنامه‌های امسال است. 
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به دریافت مجوز قبول اتکایی از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 1398، توسعه و کسب سود در حوزه بازار قبولی اتکایی را یکی از برنامه‌های مهم شرکت در سال‌جاری اعلام کرد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی همچنین درباره اقدام‌های سال گذشته شرکت در حوزه فن‌اوری اطلاعات گفت: راه‌اندازی و بهره‌برداری از نرم‌افزار جامع بیمه‌گری فناپ و طراحی سامانه بک‌اپ در پاسخ به ریسک‌های حوزه فن‌‌اوری اطلاعات، راه‌اندازی اتاق هدایت و راهبری بیمه کوثر، بهره‌برداری از مرکز عملیات و کنترل شبکه شرکت، بهره‌برداری از سامانه سامکو (سامانه مناقصات بیمه کوثر) برای نخستین‌بار در صنعت بیمه کشور، رونمایی از سامانه خدمات برخط – صدور بیمه‌نامه بدنه هوشمند سفر (مرکوری) به‌عنوان طرح انحصاری بیمه کوثر در ارایه برخط بیمه بدنه اتومبیل، رونمایی از سامانه نظارت درمان از جمله دستاوردهای مهم سال گذشته شرکت در این حوزه بوده است.
وی خاطرنشان‌کرد: امسال نیز افزایش خدمات الکترونیک و فروش برخط، بازاریابی برخط و پرداخت برخط خسارت، تجهیز و ارتقای زیرساخت‌های فن‌اوری در سرپرستی‌های استانی و توسعه سامانه نظارت تخصصی مدیران سرپرستی‌ها را در برنامه داریم.

برچسب ها

بیمه کوثر
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا