بانک سیتی گروپ:

تاثیر انتخابات امریکا می تواند دوباره طلا را جایی فرای ۲۰۰۰ هزار دلار بفرستد

عصر اعتبار- بر اساس گزارشی که گروه بانکی سیتی گروپ منتشر کرد ، طلا پس از سقوط به پایین ترین سطح دو ماهه ، می تواند به بالای ۲۰۰۰ دلار در هر اونس صعود کند و قبل از پایان سال به بالاترین رکورد قیمت خود برسد. .

جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰:۰۰

تاثیر انتخابات امریکا می تواند دوباره طلا را جایی فرای ۲۰۰۰ هزار دلار بفرستد

به گزارش پایگاه خبری«عص اعتبار» به نقل از کیتکونیوز،تحلیلگران" سیتی گروپ " در چشم انداز بازار کالایی سه ماهه خود نوشتند ،تاثیر عدم اطمینان در مورد انتخابات 3 نوامبر ایالات متحده ، از جمله اعتراضات بالقوه به نتیجه آن می تواند دست کم گرفته شده باشد.

این بدان معنی است که در صورت اجرا شدن تاثیر واقعی ،قیمت طلا باید بیش از 200 دلار نسبت به سطح فعلی افزایش یابد. در زمان تهیه این مقاله ، طلای معاملات آتی تحویلی در دسامبر بازار کومکس به قیمت 1870.00 دلار معامله می شد که برای روز رشدی 0.51 درصدی داشت.

رکورد قیمت بالای طلا در ماه آگوست زمانی ثبت شد که معاملات طلای آتی تحویلی دسامبر برای اولین بار به بالای 2070 دلار رسید.

امسال هدایت بخش طلا را ترس و عدم اطمینان نسبت به روند اقتصاد جهانی در میان پاندمی کووید -19 ،  که شامل سیاست های پولی بسیار سست در سراسر جهان نیز بود، انجام داده است. در حال حاضر قیمت ها نسبت به ابتدای سال" 20 درصد" رشد داشته اند.

با نزدیک شدن به انتخابات ایالات متحده ، وضعیت سیاسی با آخرین دور تنش ها پیرامون برنامه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده برای تسریع در جایگزینی خانوم روث گینزبرگ، دادرس فقید در دادگاه عالی ایالات متحده ، داغتر می شود.

روز پنجشنبه ترامپ در این مورد به خبرنگاران گفت :"ما به نه قاضی نیاز داریم. با توجه به میلیون ها رای اشتباه و کلاهبردارانه برای نظارت بر روند انتخابات شما به آنها نیاز دارید و همه این را میدانند و دموکراتها این را بهتر از دیگران می دانند. ... بنابراین انجام آن قبل از انتخابات کار بسیار خوبی خواهد بود زیرا شما احتمالاً آن را خواهید دید ."...( توضیح اینکه دموکرات های اصرار دارند انتخاب جایگزین این قاضی به بعد از انتخابات موکول شود.)

با در نظر گرفتن همه عدم اطمینان ها در مورد انتخابات ، سیتی بانک اظهار داشت که این می تواند "یک کاتالیزور خارق العاده" برای طلا در سه ماهه چهارم باشد.

سیتی بانک گفت: "این یکی از دلایلی است که ما انتظار داریم قیمت طلا قبل از پایان سال به رکوردهای تازه برسد."

گذشته از تلاطم انتخابات ، به طور کلی ، با توجه به فضای نرخ بهره کم ، چشم انداز بانک سیتی در مورد طلا مثبت است. بر اساس این گزارش به به نظر می رسد طلا در وسط چرخه فعلی افزایشی خود است.

برچسب ها

طلابازار جهانی طلاسیتی بانکپیش بینی قیمت طلای جهان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا