دلیلی رسیدن طلا به ۲۰۰۰ هزار دلار رشد سریعتر از حد انتظار بدهی ها بوده

عصر اعتبار- در سال ۲۰۱۹ یکی از سرسخت ترین طرفداران بازار افزایشی، شان بویید ، مدیر عامل شرکت "آنگیکو ایگل ماینز " گفت که او همیشه روی طلا دیدگاهی صعودی داشته و هیچ اتفاقی در سال ۲۰۲۰ نمی تواند باعث تغییر احساسات وی شود.

شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴:۰۰

دلیلی رسیدن طلا به ۲۰۰۰ هزار دلار رشد سریعتر از حد انتظار بدهی ها بوده

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از کیتکونیوز،در آغاز سال  بوید پیش بینی کرد طلا از 2000 دلار عبور می کند. وی  در حاشیه مجمع طلای دنور ، اظهار داشت که انتظار دارد قیمت های طلا در بقیه سال افزایش یابد.

بوید گفت که با وجود چاپ پول و افزایش بدهی های دولت ، دور از انتظار نیست که قیمت هر اونس طلا به 2500 دلار یا حتی 3000 دلار برسد.

وی گفت: "دلیل رسیدن اونس طلا به 2000 دلار افزایش سطح بدهی ها بسیار سریعترحد انتظارات است. اقتصاد نمی تواند رشد بدهی را تحمل کند.".... "دو راه وجود دارد: ریاضت اقتصادی ، که سیاستمداران شجاعت آن را ندارند و عموم مردم اشتهای آن را ندارند و راه حل دوم، هزینه ، چاپ پول بیشتر و تلاش برای ایجاد تورم خواهد بود که این دومی برای طلا عالی است"

بوید گفت وقتی نوبت به رشد اقتصادی که می رسد ، شرکت های معدنی می توانند لیدر عملکرد بهتردر شرایط پس از خسارت های اقتصادی پاندمی کرونا باشند.

بوید خاطرنشان کرد که تولید طلا در نیمه دوم سال در مسیر رسیدن به سطح پیش از همه گیری قرار دارد. تولیدات انگیکو ایگل در سه ماهه دوم به طور قابل توجهی تحت تأثیر قرنطینه های تحمیل شده توسط دولت که برای کاهش سرعت گسترش ویروس اعمال شد قرار گرفت.

بوید گفت که عملیات در هشت معدن این شرکت به دلیل قرنطینه ها به حالت تعلیق درآمد.

وی گفت: "ما پیش بینی کرده ایم که تولید Q3 و Q4 بسیار شبیه آنچه که در سال 2019 بود باشد ، که از نظر تولید یک رکورد تولید سه ماهه بود." وی ادامه داد: "این همان جایی است که ما انتظار داریم از نظر تولید به آن برسیم ، اما با قیمت بسیار بالاتر طلا ، که باعث جریان نقدی  آزاد زیادی در نیمه دوم سال 2020 می شود."

برچسب ها

طلاقیمت طلابازار جهانی طلابدهی‌های دولتبدهیپیش بینی قیمت طلای جهان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا