با نظر مثبت اکثریت اعضای سندیکای بیمه‌گران ایران انجام گرفت

انتخاب نماینده بیمه کوثر به‌عنوان دبیر کارگروه حسابرسی داخلی

عصر اعتبار- کارگروه حسابرسی داخلی سندیکای بیمه گران ایران برای نخستین بار در صنعت بیمه تشکیل و مدیرحسابرسی بیمه کوثر به‌عنوان دبیر این کارگروه انتخاب شد.

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸:۰۰

انتخاب نماینده بیمه کوثر به‌عنوان دبیر کارگروه حسابرسی داخلی

به‌پایگاه خبری «عصر اعبتار» به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، این کارگروه با پیشنهاد نماینده بیمه کوثر برای نخستین‌‌بار در صنعت بیمه تشکیل شده است.
مدیرحسابرسی بیمه کوثر در توضیح اهداف تشکیل کارگروه حسابرسی داخلی سندیکای بیمه‌گران ایران و وظایف آن گفت: این کارگروه با محوریت بهبود کنترل‌های داخلی در فرایندهای تخصصی بیمه، بر چالش‌های پیش روی حسابرسان داخلی صنعت بیمه نظارت می‌کند و ارتقای واحدهای حسابرسی داخلی، بررسی چالش‌ها، دشواری‌های موجود و نقاط ضعف و قوت کنترل‌های داخلی فرایندها و پیشنهاد اصلاح آیین‌نامه‌های مربوط نیز از دیگر اهداف تشکیل این کارگروه است.
مرتضی اصلانی درباره اولویت‌های این کارگروه تا پایان سال‌جاری، گفت: تهیه چک‌لیست‌های حسابرسی داخلی برای یکسان‌سازی رویه‌ها، آموزش نیروی انسانی شاغل در حسابرسی داخلی صنعت بیمه و کمک به رفع بندهای عنوان‌شده در گزارش حسابرس مستقل از اولویت‌های این کارگروه است.
وی با اظهار امیدواری از اینکه تشکیل این کارگروه بتواند به کاهش چالش‌ها و بهبود فرایندها در کل صنعت بیمه کشور کمک کند، گفت: لازم است از حمایت‌های مدیرعامل بیمه کوثر، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران و مدیران حسابرسی داخلی صنعت بیمه که در طی تمامی مراحل همراه بنده بودند کمال تشکر را داشته باشم و امیدوارم با تداوم حمایت‌ها و همکاری‌های فعلی بتوان در مسیر بهبود شرایط حسابرسی داخلی در صنعت بیمه گام‌های موثرتری برداشت و با تقویت حسابرسی داخلی در صنعت بیمه و خلق ارزش افزوده، به پیشبرد اهداف کلان صنعت بیمه کمک کرد.

برچسب ها

بیمه کوثرسندیکای بیمه گران ایرانکارگروه ویژه اقدام مالی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا