در جریان سفر به مازندران صورت گرفت؛

تاکید وزیر اقتصاد برای کمک به طرح‌های اشتغالزا

عصر اعتبار- وزیر اقتصاد در ادامه سفر به استان مازندران و بازدید از واحدهای تولیدی این استان از خطوط تولید شرکت صنعتی بهپاک، وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر بازدید نمود.

يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹:۰۰

تاکید وزیر اقتصاد برای کمک به طرح‌های اشتغالزا

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در بازدید از خطوط تولید شرکت صنعتی بهپاک، وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر اظهار کرد: بهپاک در حوزه فعالیت خود برند خوشنامی محسوب می‌شود و نباید به قدمت بیش از 50 ساله این شرکت بی‌توجه بود و ضروری است که به تقویت و ماندگاری این برند کمک کنیم.
وزیر اقتصاد در جریان این بازدید که تفاهم نامه‌ مشترک میان صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها و گروه سرمایه گذاری توسعه ملی به منظور حذف محدودیت‌های قانون رفع موانع و تحقق بیش از پیش شعار سال به امضاء رسید، با تاکید بر این که با امضای این تفاهم نامه به طور مستقیم برای تعداد 200 نفر اشتغالزایی خواهد شد، افزود: این گام بزرگ، تولید درون زا را توسعه می‌دهد که در نوع خود بسیار قابل توجه است.
وی ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه اظهار کرد: این اقدامات به برکت ایام فاطمیه انجام می شود و باید از برکت کوثر گونه ایام شهادت ایشان به خوبی بهره مند شویم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه مردم بهشهر  همواره در راه جنگ علیه دشمنان، انقلاب و حفظ نظام از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، گفت: متاسفانه شهرستان بهشهر از نرخ بالای بیکاری رنج می برد و باید به مدد طرح‌های اینچنین به رشد اشتغالزایی در منطقه کمک نمود.

برچسب ها

اقتصاداشتغال
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا