جلسه تجدید نظر خواهی پرونده سکه ثامن برگزار شد

عصر اعتبار- کوهپایه زاده گفت: نخستین جلسه رسیدگی به تجدید نظر خواهی پرونده سکه ثامن امروز برگزار شد.

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳:۰۰

جلسه تجدید نظر خواهی پرونده سکه ثامن برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رسول کوهپایه زاده وکیل شاکیان پرونده سکه ثامن  با اشاره به دادگاه امروز رسیدگی به پرونده سکه ثامن اظهار کرد: جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده یعنی همسر و خواهر محکوم پرونده فرهاد زاهدی فر امروز (سه‌شنبه سی‌ام دی ماه) در شعبه 68 دادگاه تجدید نظر استان تهران به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.

وی با اشاره به مفاد جلسه امروز دادگاه گفت: در جلسه رسیدگی به پرونده مواردی به استحضار دادگاه رسید که توجه به نقش مهم و اساسی متهم ردیف دوم به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت آریو پرگاس آیلین در عملیات و تصاحب اموال و نقش او در انتقال و از دسترس خارج شدن میلیارد‌ها تومان پول متعلق به مالباختگان شرکت در کشور ترکیه به استحضار دادگاه رسید.

وکیل شاکیان پرونده سکه ثامن ادامه داد: دادگاه سوالات لازم را از متهم پرسید که کمک شایانی به آشکار شدن دفاعیات متناقض او کرد.

کوهپایه زاده با اشاره به رأی دادگاه بدوی گفت: این رأی مربوط به معاونت در بزه کلاهبرداری بوده است و اعتراض ما به رأی نخست این بود که اقدامات متهم مصداق مشارکت در کلاهبرداری است و جلسه اول رسیدگی به پایان رسید و جلسه پس از آن هم متعاقباً اعلام خواهد شد.

برچسب ها

سکه ثامن
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا