اتصال «بیمه های تکمیلی» به سامانه نسخه نویسی الکترونیک طی روزهای آتی

عصر اعتبار- مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی درباره مشکلات بیمه شدگان با بیمه های تکمیلی پس از توقف صدور دفترچه های بیمه کاغذی درمان و نسخه نویسی الکترونیک گفت: با تمام بیمه های تکمیلی هماهنگی لازم صورت گرفته و ظرف چند روز آینده به سامانه ما متصل می شوند.

جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶:۰۰

اتصال «بیمه های تکمیلی» به سامانه نسخه نویسی الکترونیک طی روزهای آتی

به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایسنا، دکتر شهرام غفاری با اشاره به طرح توقف صدور دفترچه های بیمه درمان سازمان تامین اجتماعی که از ابتدای اسفند ماه به اجرا درآمد ه و عدم پذیرش بیماران بدون دفترچه که مشکلاتی را برای برخی بیمه شدگان ایجاد کرده است اظهار کرد: هنوز در ابتدای اجرای طرح قرار داریم و مطمئن هستم مشکلات به تدریج حل می شوند.

وی افزود: اگر بیمه شده ای هنوز کارت ملی در دست نداشته باشد و یا کارت ملی جدید برایش صادر نشده باشد می تواند با شناسنامه هم به مراکز درمانی مراجعه کند. علاوه بر این خواهش کردیم مردم جلد دفترچه شان را دور نیندازند و آن را ارائه دهند که قابل قبول است زیرا سریال بیمه و کد ملی در آن درج شده است.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه اگر مشکلی پیش آمد بیمه شدگان حتما مورد را از طریق سامانه تلفنی 1420 اطلاع دهند و یا در بیمارستان ها به ناظران ما مراجعه کنند.

وی درباره مشکلات بیمه شدگان با بیمه های تکمیلی نیز گفت: با تمام بیمه های تکمیلی هماهنگی لازم صورت گرفته و ظرف چند روز آینده به سامانه ما متصل می شوند.

غفاری ادامه داد: اتفاق خوبی که می افتد این است که دیگر نیازی به مراجعه به بیمه تکمیلی نیست و یکی از مشکلات مردم که مراجعه به بیمه تکمیلی بود نیز حل می شود و بیمه های تکمیلی می توانند به صورت آنلاین سابقه بیمار را رویت کنند.

برچسب ها

بیمه تکمیلیبیمه الکترونیکسازمان تامین اجتماعیدفترچه درمانیحذف دفترچه
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا