عصر بازار

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۴۸)

حذف مالیات بر ارزش افزوده بر بیمه نامه ها از سال آینده

عصر اعتبار- مدیرعامل بیمه ما از حذف مالیات بر ارزش افزوده بر بیمه نامه ها خبر داد و گفت : این موضوع هم اکنون در حال پیگیری است.

حذف مالیات بر ارزش افزوده بر بیمه نامه ها از سال آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷:۰۰

    مجید صفدری مدیرعامل بیمه ما در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری «عصراعتبار»، در خصوص کاهش نرخ سود بانکی گفت : کاهش نرخ سود بانکی به طور یقین به نفع بیمه زندگی و فروش آن است باید برنامه ریزی مدونی در راستا داشته باشیم.
    وی در پاسخ به این سوال که چرا ضریب نفوذ بیمه در کشور پایین است اظهار کرد: هم اکنون ضریب نفوذ حدود 1.9 درصد است بایستی براساس سند چشم انداز 20 ساله و تا پایان سال 1404 به 7.5 درصد برسد.هیچ راهی وجود ندارد مگر اینکه فرهنگ بیمه در کشور گسترش پیدا کند. صفدری ادامه داد:شرکتهای بیمه ای و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران  باید در کنار همدیگر نخست اطمینان را در بین مردم ایجاد کنند چرا که ایجاد شرکتهای بیمه ای بیشتر به منظور ارایه خدمات به چرخه تولید و اقتصاد و حمایت از مردم است.
    وی تاکید کرد : وظیفه شرکتهای بیمه ای ایجاد اطمینان و آرامش در بین مردم است به همین دلیل ما در شرکت سهامی بیمه ما مستری و پرداخت به موقع خسارت حرف اول را می زند بنابراین باید به سمت اطمینان و ایحاد انگیزه برای مردم در جهت خرید بیمه گام برداشت.
    مدیرعامل بیمه ما تصریح کرد :در هیچ جای دنیا به خدمات مالیات بر ارزش افزوده تعلق نمی گیرد یکی از معلا بیمه گری در کشور همین مالیات برارزش افزوده است ما همه خواستار این هستین که مجلس شورای اسلامی و دست اندرکاران بیمه مرکزی با تعامل مناسب که خواهند داشت مالیات بر ارزش افزوده بر بیمه نامه را حذف کنند و پیش بینی می شود که سال آینده با پیگیری مسولان مالیات بر ارزش افزوده حذف شود.
    وی به برنامه های بیمه ما اشاره کرد و گفت : شرکت سهامی بیمه ما توجه به فروش بیمه های زندگی را در دستور کار خود قرار داده به طوری که یکی از برنامه های اصلی این شرکت تدوین بیمه نامه زندگی جدید با همکاری بانک ملت تحت عنوان مکملهای مستمری بازنشستگان است که به زودی رونمایی خواهد شد. همچنین یک بیمه نامه هم برای شهرداری مشهد طراحی شده است که به عنوان پایلوت از آن استفاده خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو