عصر بازار

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۵۰)

بانک صادرات ایران نشان زرین گرفت

عصر اعتبار- لوح تقدیر و نشان زرین نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی و مدیران ذیربط برگزار شد، به بانک صادرات ایران اعطا شد.

بانک صادرات ایران نشان زرین گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دوره از نمایشگاه که با استقبال گسترده کارشناسان، صاحبنظران و مدیران نظام بانکی، بیمه و بورس در روزهای ٢۰ لغایت ٢٣ تیر ماه محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد، لوح تقدیر و نشان زرین به بانک صادرات ایران اعطاء گردید.
    در لوح اعطایی از حضور ارزشمند و تاثیر گذار بانک متبوع که موجب ارتقای کیفیت این رخداد مهم شده است تقدیر به عمل آمد.
    بر اساس این گزارش بانک متبوع با استقرار غرفه ای مجهز و اعزام کارشناسان در حوزه های بانکداری الکترونیکی، اعتبارات، ارزی و... نسبت به ارائه خدمات مشاوره بانکی به مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه مبادرت ورزیده است که بر اساس ارزیابی های انجام شده با استقبال هموطنان و شرکت کنندگان در این  رویداد اقتصادی مواجه  شده است.
    شایان ذکر است سیاوش زراعتی مدیر عامل این بانک به منظور پاسخگویی موثرتر به خواسته و نیاز ذینفعان اعم از کارکنان، سهامداران و مشتریان سیاست ها و راهبردهای جدیدی را تدوین نموده که پیش بینی می شود با فراهم سازی ساز و کارهای اجرایی زمینه تحقق موفقیت های بیش از پیش بانک متبوع در ایفای نقش اثربخش تر در عرصه اقتصاد کشور مهیا شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی