عصر بازار

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (۵۴)

درگاه الکترونیکی دارا رو نمایی شد

عصر اعتبار- درگاه الکترونیکی سهامداران (دارا) توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه در حاشیه نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه وبا حضور رئیس سازمان بورس اوراق بهادار رونمایی شد.

درگاه الکترونیکی دارا رو نمایی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این سامانه جهت ارائه خدمات به سهام داران در زمینه بازدید آخرین معاملات و پرتفوهای سهام راه اندازی شده است.
    در این مراسم همچنین از کتاب جستارهایی از پیش تا پس از معاملات بازار سرمایه رونمایی شد که از این کتاب به عنوان جامع ترین کتاب تخصصی در حوزه امور پیش و پس از معاملات بازار سرمایه یاد می شود.
    در ادامه این مراسم محمد فطانت رئیس سازمان بورس اوراق بهادار  با اشاره به خدمات و سرویس های ارائه شده به سهامداران در سال های اخیر بیان کرد: سرویس هایی که در اختیار سهامداران قرار گرفته است پتانسیل پیشرفت بیشتری دارد.مسلما انتظار سهامداران از شرکت سپرده گذاری و تسویه وجوه بیش از چیزی است که در حال حاضر وجود دارد.
    وی در ادامه بیان کرد: طبق قراردادهایی که فی مابین شرکت سپرده گذاری و ناشرین  عقد شده است مشکلات سهامداران در زمینه دریافت سود و چالش هایی که وجود دارد می تواند تا حد زیادی مرتفع شود.
    فطانت همچنین افزود:دغدغه بسیاری از سهامداران حقیقی این است که برای دریافت سود تک تک سهم ها باید جداگانه اقدام کنند. از برنامه های دیگر ما درجهت خدمات رسانی تجمیع اطلاعات سهامداران در سپرده گذاری است‏‏‏ در این راستا میتوانیم سیستم های جدید خریدوفروش و گردش خرید و فروش را به مشتریان ارائه دهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی