عصر بازار

کاهش نرخ تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی

عصر اعتبار- رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی: نرخ تسهیلات توجیهی این صندوق با تصویب هیئت عامل، از ۱۲ درصد به ۱۱ درصد کاهش یافته است.

کاهش نرخ تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صدا و سیما گفت؛ نرخ تسهیلات توجیهی که در ابتدا 20 درصد بوده روند نزولی پیدا کرده و بعد از کاهش نرخ تسهیلات در بانک ها از 12 درصد به 11 درصد رسیده است.

     


    وی با اشاره به شرکت‌هایی که قبلا از این صندوق تسهیلات گرفته اند تأکید کرد: این شرکت ها بعد از اتمام وام و به نتیجه رسیدن طرح شان در صورت مثبت بودن روند کاریشان، نرخ تسهیلات برای آنها کمتر حساب خواهد شد.

     


    رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: سقف سرمایه برای شرکت های دانش بنیان تولیدی که پیش از این 20 میلیارد تومان بوده به 30 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

     


    سلطانی افزود: این سقف سرمایه مختص طرح های بزرگ است که تا به حال چند طرح تسهیلات 20 میلیارد تومانی از این صندوق دریافت کرده اند.

     


    وی گفت: تسهیلات سرمایه در گردش شرکت ها که پیش از این سقف 3 میلیارد تومان داشت بنا بر تصویب هیئت امنا به 5 میلیارد تومان افزایش یافته است.

     


    سلطانی همچنین ادامه داد: سقف صدور ضمانت نامه به 30 میلیارد تومان رسیده است که می تواند نیاز شرکت ها در تولید ضمانت نامه را تأمین کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی