عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملت با حضور در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، از غرفه بانک و شرکت های وابسته در این نمایشگاه بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بانک ملت از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار » به نقل از ایلنا، دکتر هادی اخلاقی مدیرعامل همراه با محمد بیگدلی رییس هیات مدیره، محمود اخلاقی و حسین حیدری معاونان مدیرعامل و جمعی از روسای ادارات کل این بانک، از غرفه بانک و شرکت های وابسته در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دیدن کرد و با عملکرد شرکت های زیرمجموعه این بانک بورسی از نزدیک آشنا شد.
    بر اساس این گزارش، همزمان با حضور دکتر اخلاقی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، از چند خدمت بانک ملت و شرکت های وابسته رونمایی شد.
    مدیرعامل بانک ملت در این بازدید با تاکید بر لزوم انجام سرمایه گذاری جدید، طراحی و تولید محصولات نو و  استفاده از دانش برای تولید بسته های جدید سرمایه گذاری در شرکت تامین سرمایه بانک ملت، تاکید کرد: اتصال شرکت های زیرمجموعه به ابزارهای پرداخت الکترونیک بانک، برای این شرکت ها و بانک، ارزش افزوده ایجاد می کند.
    وی همچنین در بازدید از غرفه شرکت صرافی ملت بر توسعه تعاملات ارزی بانک تاکید کرد.
    دکتر اخلاقی بر لزوم انجام کار حرفه ای و با برنامه و ضرورت تدوین برنامه های تحولی در شرکت واسپاری ملت تاکید کرد و افزود: شرکت بیمه ما هم باید با طراحی محصولات بیمه ای جدید متناسب با نیاز مشتریان، سهم مناسبی از بازار بیمه کشور را به خود اختصاص دهد.
    مدیرعامل بانک ملت، راه اندازی یک سیستم خودارزیابی و بازنگری جدی در عملکرد شرکت تدبیرگران ملت را خواستار شد و اظهار داشت: باشگاه مشتریان نیز از موضوعات استراتژیک و حلقه اتصال زنجیره های ارزش بانک است که سرمایه گذاری روی آن ، کمک به تحقق اهداف بانک محسوب می شود. بنابراین باید برای افق پیش رو، برنامه های وسیعی برای این باشگاه تدارک دیده شود.
    دکتر اخلاقی همچنین در حاشیه بازدید از نمایشگاه با نمایندگان یک بانک روسی دیدار و گفت و گو کرد.
    وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های فراوان جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران علاقمند است تا از فرصت های بین المللی برای توسعه ظرفیت های خود استفاده کند.
    مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر ضرورت برگزاری یک نشست تخصصی حرفه ای بین نمایندگان این بانک و بانک روسی خواستار طراحی یک معامله برد- برد در تعامل طرفین شد.
    در پایان این دیدار اعلام شد که بانک ملت تا پایان سال جاری حداقل 9 محصول جدید را طراحی کرده و در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی