عصر بازار

کسب رتبه ملی روابط عمومی کوثر در جشنواره انتشارات روابط عمومی

عصر اعتبار- یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه ۲۲مردادماه با اهدای جوایز به روابط عمومی‌های برتر به کار خود پایان داد . در این مراسم، روابط عمومی کوثر رتبه دوم ملی را به خود اختصاص داد.

کسب رتبه ملی روابط عمومی کوثر در جشنواره انتشارات روابط عمومی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیریت روابط عمومی و تبلیغات کوثر توانست در بخش تبلیغات در نشریات ،پوستر و ویژه نامه رتبه دوم را در سطح ملی از آن خود کند و به لحاظ کیفیت آثار ارسالی، محتوای اثر بخش، و همچنین مستند سازی فعالیت های روابط عمومی، حضور قدرتمند و پررنگی را در میان دیگر آثار ارسالی از خود برجای بگذارد.
    آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات موسسه اعتباری کوثر نیز در حاشیه دهمین جشنواره ملی برترین انتشارات روابط عمومی ضمن تشکر ازحمایت های دکتر رضایی مدیرعامل و جواد فهیمی پور قائم مقام مدیر عامل این موفقیت را به خانواده بزرگ کوثر تبریک گفت .
    وی در ادامه از زحمات عباسی فر مدیر سابق روابط عمومی و همه کسانی که پشتیبان ویاور روابط عمومی و تبلیغات در کوثر هستند قدردانی کرد .
    محمدی افزود : امیدوارم که بتوانیم با تلاش مضاعف و در خور شأن جایگاه کوثر گامهای مؤثر تری برداریم .
    بر اساس این گزارش ؛ این جایزه به روابط عمومی‌هایی که بهترین برنامه انتشاراتی را طی سال گذشته در بخش‌های مختلف انتشارات به اتمام رسانده و مستندات لازم را ارائه کردند، اهداء شد .
    شایان ذکر است : جشنوارملی  انتشارات برتر روابط عمومی ها  به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، بانک ها و موسسات اعتباری ، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه کشوری و استانی در هتل المپیک تهران برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی