عصر بازار

صرافان دور هم جمع می‌شوند

عصر اعتبار- مجمع عمومی سالانه کانون صرافان ایرانیان بعد از حدود یک سال ، آخر هفته جاری برگزار می شود. ظاهرا قرار است در این جلسه عزل و نصب هایی صورت گیرد.

صرافان دور هم جمع می‌شوند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، موسسه آموزش عالی بانکداری روز جمعه هفته جاری همزمان با 25 تیرماه میزبان صرافان خواهد بود و مجمع عمومی سالیانه کانون را برگزار خواهد کرد.

    بر اساس اطلاعات دریافتی در مجمع پیشروی کانون صرافان ایرانیان، گزارش عملکرد شورای عالی و بازرس قانونی ارائه خواهد شد. در عین حال که طرح و تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به  29 اسفند 1394 و بودجه سال جاری کانون و همچنین انتخاب حسابرس و بازرس قانونی وانتخاب روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های کانون در دستور کار قرار دارد.

    اما از دیگر موارد مود توجه در دستور جلسه پیش‌روی کانون، گزینش برخی از اعضای شورای عالی است که می‌تواند با اما و اگرهایی از سوی صرافان همراه باشد.

    بنا بر این  گزارش، مطابق اساسنامه کانون صرافان ایرانیان هر عضو می تواند وکالت پنج عضو دیگر را در مجمع عمومی به عهده گیرد و از اعضای کانون دعوت کرده تا با مراجعه به تارنمای کانون صرافان(www.kanoonsarafan.com) اقدام به دریافت فرم وکالتنامه شرکت در جلسه  کرده و آن را ممهور به مهر شرکت صرافی کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی