عصر بازار

۱۰ میلیارد تومان زکات در ۳ ماه جذب شد

عصر اعتبار- معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گفت: در سه ماه ابتدای امسال درآمد کمیته امداد در بخش زکات ۱۰ میلیارد تومان بوده است که ۳ میلیارد آن در حوزه خدمات عمران و روستایی مصرف شده است.

۱۰ میلیارد تومان زکات در ۳ ماه جذب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی‌محمد ذوالفقاری اظهار داشت: درآمد سال گذشته کمیته امداد 230 میلیارد تومان بوده است و پیش‌بینی می‌شود که درآمد امسال با همت مسؤولان و مردم و سرمایه‌گذاری در بخش ترویج فرهنگ زکات افزایش داشته باشد. 

    وی افزود: در سه ماه ابتدای سال جاری درآمد کمیته امداد در بخش زکات 10 میلیارد تومان بوده است که 3 میلیارد آن در حوزه خدمات عمران و روستایی مصرف شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال درآمد زکات 300 میلیارد تومان زکات واجب و مستحب جذب شود.

    معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی گفت: در سال گذشته 286 میلیارد تومان در قالب صدقات جمع‌آوری گردیده است و 400 میلیارد تومان در قالب اکرام و ایتام جمع‌آوری شده است.

    ذوالفقاری ادامه داد: درآمد مراکز نیکوکاری در کشور حدود 130 میلیارد تومان بوده است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با تاکیدات هیأت محترم امنا و رئیس کمیته امداد پیش‌بینی می‌شود درآمد کمیته امداد در حوزه مردمی در بخش‌های مختلف افزایش یابد.

    وی در پایان یادآور شد: در رمضان امسال بیش از 70 هزار حامی برای حمایت افراد تحت پوشش کمیته امداد جذب شده است و این نشان از مودت و مهربانی مردم کشورمان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی