عصر بازار

مسئولیت خدمات‌دهی به بیش از ۴۰ میلیون ایرانی در تامین اجتماعی

عصر اعتبار- وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسئولیت خدمات‌دهی به بیش از ۴۰ میلیون ایرانی را در سازمان تامین اجتماعی برعهده داریم.

مسئولیت خدمات‌دهی به بیش از ۴۰ میلیون ایرانی در تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ربیعی در حاشیه افتتاح پروژه های بیمارستان تامین اجتماعی استان، اظهار کرد: در کل کشور 80 بیمارستان و 270 مرکز درمانی داریم که خدمات مستقیم را به مردم ارائه می دهند.

    وی اضافه کرد: مسئولیت خدمات‌دهی به بیش از 40 میلیون ایرانی را در سازمان تامین اجتماعی برعهده داریم.

    ربیعی با بیان اینکه فرانشیز در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی صفر است، افزود: امروز در لرستان حضور پیدا کردیم تا پروژه‌هایی را افتتاح کنیم.

    وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه یکی از اصول اقتصاد مقاومتی کاهش نابرابری‌هاست، تصریح کرد: لرستان جزو استان‌هایی است که باید نابرابری‌ها در آن به حداقل برسد.

    وی گفت: در این استان سالانه 300 میلیارد تومان ما به التفاوت دریافتی و هزینه‌ها را داریم که باید برای رفع این فاصله و ارائه خدمات بهتر این مبلغ را تزریق کنیم.

    ربیعی بیان کرد: در این سفر دوروزه به لرستان 6 مرکز درمانی، رفاهی و یک مرکز NICU(اطفال) و اورژانس بیمارستان افتتاح شده است. با افتتاح اورژانس بیمارستان 22 تخت به مجموع تخت‌های استان اضافه شد.

    در ادامه مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان گفت: خدمات بهتر در سایه وصول منابع ایجاد می‌شود.

    شهناز حمزه‌لویی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های بیمارستانی تأمین اجتماعی با بیان اینکه در لرستان با یک وظیفه پارادوکس گونه مواجهیم، اظهار کرد: با وجود اینکه کمترین بیمه را وصول می‌کنیم اما در پررنگ‌تر شدن خدمات به مشمولین کوتاهی نکرده‌ایم.

    وی ادامه داد: تامین اجتماعی در حوزه درمانی و خدماتی هیچ‌گونه کم و کاستی نداشته است و البته خدمات بهتر در سایه وصول منابع محقق می‌شود.

    مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان با بیان اینکه در بحران‌های اقتصادی شرایط سختی به این سازمان تحمیل شد که حتی قادر به حرکت نبود، افزود: در لرستان سیاست سه جانبه‌گرایی را اجرا کردیم و در شرایط بحران همیشه در کنار کارگران هستیم که بدون خدمات نمانند.

    وی گفت: کارگاه‌های بحران‌داری نظیر سامان کاشی و نساجی که قصد سامان‌دهی و احیا داشتند را به حداکثر بیمه بیکاری رساندیم تا مشکلات‌شان حل و فصل شود.

    حمزه لویی اضافه کرد: سال گذشته با احتساب هزینه‌های درمانی 300 میلیارد تومان افزایش هزینه داشتیم که از اعتبارات تامین اجتماعی آن را تامین کردیم. وی بیان کرد: امیدواریم با همکاری مهندس بازوند استاندار لرستان این وظیفه پارادوکس گونه را به جایی برسانیم که مشکلات حل و فصل شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی