عصر بازار

طیب‌نیا:

لایحه بانکداری بدون ربا دراولین فرصت به مجلس ارسال می شود

تفاوت حقوق دربین کارکنان سازمان های مختلف وجود دارد

عصر اعتبار- وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه لایحه بانکداری بدون ربا در فرصت نزدیکی به مجلس ارائه خواهد شد، گفت: موضوع تفاوت حقوق علاوه بر مدیران، در بین کارکنان سازمان های مختلف نیز وجود دارد.

لایحه بانکداری بدون ربا دراولین فرصت به مجلس ارسال می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، علی طیب نیا وزیر امور اقتصاد و دارایی  گفت: موضوع تفاوت حقوق علاوه بر مدیران در بین کارکنان سازمان های مختلف نیز وجود دارد و همچنین اختلاف حقوقی غیرمتعارف، بین دستگاه های مختلف است حتی در درون یک دستگاه بین طبقات مختلف شغلی این اختلاف ها وجود دارد.

    وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه در موضوع پرداخت وام به کارکنان سازمان ها نیز بی عدالتی وجود دارد، افزود: تلاش شده بخشی از نابسامانی ها در رابطه با پرداخت حقوق در مدت های اخیر حل شود و برنامه ریزی هایی در این رابطه انجام شده است و بخشی دیگری از این اقدامات در چارچوب لایحه مدیریت خدمات کشوری، ان شاءالله با هماهنگی بین مجلس و دولت مورد لحاظ خواهد شد.

    وزیر امور اقتصاد و دارایی در خصوص ارائه لایحه بانکداری بدون ربا به مجلس شورای اسلامی، گفت: لایحه بانکداری بدون ربا در فرصت نزدیکی به مجلس ارائه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی