عصر بازار

در راستای حفاظت از محیط زیست

کاغذ از مکاتبات اداری بانک ایران زمین حذف شد

عصر اعتبار- بانک ایران زمین در راستای احترام به منابع طبیعی، اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست و سرعت بخشیدن به پیگیری امور اداری با تکمیل فرایند اتوماسیون، کاغذ را از مکاتبات اداری خود حذف کرد.

در راستای حفاظت از محیط زیست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طی مراسم با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی بانک ایران زمین از سیستم اتوماسیون اداری پیشرفته بدون کاغذ رو نمایی شد.
    بر همین اساس از روز شنبه دوم مرداد با اجرای کامل اتوماسیون، کاغذ از مکاتبات اداری بانک ایران زمین حذف و نامه نگاری ها به شکل مکانیزه و با حذف فیزیک انجام خواهد شد. 
    در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت اجرای صحیح و کامل اتوماسیون اداری در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: امروز موسسه یا سازمانی وجود ندارد که بتواند بدون اجرای اتوماسیون اداری امور جاریه خود را با سرعت و دقت مناسب انجام دهد.
    پورسعید در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حذف کاغذ در راستای حفاظت از محیط زیست گفت: اگر دقت کنید روزانه مقادیر زیادی کاغذ در مکاتبات اداری به هدر می رود، که در صورت حذف آن می‌توانیم از مرگ درختان و محیط زیست جلوگیری کنیم.
    در ادامه هادی قدیمی عضو هیات مدیره و معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی بانک ایران زمین با تاکید بر شعار «برای زندگی همین یک زمین را داریم» گفت: رسالتی که در حوزه محیط زیست برعهده ماست، ما را بر آن داشته است تا با اجرای صحیح این سیستم گام موثری در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و درختان برداریم.
    قدیمی همچنین از مدیریت های مختلف درخواست کرد با نظارت بر اجرای درست این نرم افزار روند حذف کاغذ در اداره خودشان را تسریع کنند. 
    در پایان با پیش نمایش این نرم افزار توسط شرکت مجری، مدیران با نحوه عملکرد و بخش های جدید آن آشنا شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی