عصر بازار

آزادی ۱۱۰ زندانی به زودی

مهران مدیری چک ۵.۵ میلیاردی را به مدیرعامل ستاد دیه سپرد

عصر اعتبار- عوامل برنامه تلویزیونی «دورهمی» چک ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی این مجموعه را برای آزادی ۱۱۰ زندانی واجد شرایط به مدیرعامل ستاد دیه کشور اهدا کردند.

مهران مدیری چک ۵.۵ میلیاردی را به مدیرعامل ستاد دیه سپرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور با حضور در برنامه «دورهمی» با اشاره به عملکرد این نهاد مردمی در راستای آزادی بیش از 96 هزار زندانی نیازمند جرایم غیرعمد گفت: هرچند تمرکز این مجموعه حمایتی در ابتدای فعالیت تنها به حمایت از محکومان دیه تصادفات اختصاص داشت اما در ادامه به‌دلیل افزایش برخی جرایم غیرعمد مربوط به حوادث‌کارگاهی و همچنین محکومیت‌های‌‎مالی غیرکلاهبرداری، طیف مددجویان مورد حمایت این ستاد هم گسترش یافت.

    وی افزود: سال گذشته 8 هزار و 565 محکوم نیازمند دربند به واسطه کمک‌های مردمی اهدایی به ستاد دیه، از زندان آزاد شدند.

    مدیرعامل ستاددیه کشور تصریح کرد: با همکاری هنرمندان و حامی مالی برنامه «دورهمی» درصدد هستیم در آینده‌ای نزدیک با جلب حداکثری مشارکت‌های مردمی، در زمینه پیشگیری از وقوع بسیاری از جرائم ناخواسته و اطلاع‌رسانی در حوزه قوانین و قواعد به ظاهر ساده حقوقی نیز برنامه‌های مشترکی را داشته باشیم.

    هدیه مدیرعامل ستاد دیه کشور برای موزه دورهمی ساعت کار دست یکی از زندانیان بود که جولایی آن را در اتاق خود گذاشته بود.

    گفتنی است ستاد دیه پس از وصول این مبلغ اهدایی و اخذ گذشت 40 درصدی از سوی شکات نسبت به آزادی این محکومان اقدام می‌‌کند که به ترتیب استان‌های فارس، خراسان‌رضوی و گیلان بیشترین آزادی را در این طرح دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی