عصر بازار

معاون صندوق روستاییان خبر داد:

رشد ۲۸ درصدی وصول حق بیمه نسبت به دوره مشابه ۹۴

عصر اعتبار- معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از رشد ۲۸ درصدی وصول حق بیمه در سه ماهه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد ۲۸ درصدی وصول حق بیمه نسبت به دوره مشابه ۹۴
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از مهر، محمد پوستین‌دوز با بیان این خبر گفت: خوشبختانه با همکاری و همراهی مناسبی که مدیران استانی و مجموعه همکاران صندوق داشتند، موفق شدیم که در سال جاری شاهد افزایش 5 درصدی تعداد بیمه‌پردازان باشیم.

    وی افزود: از نکات قابل توجه در آمار سه ماهه نخست امسال، رشد کم‌سابقه استان سیستان و بلوچستان در تعداد بیمه‌پردازان است که با افزایش 68 درصدی وصول حق بیمه نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است. این موضوع نشان از جدیت مدیریت صندوق در این استان در راستای استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی استان مزبور و همچنین نگاه ویژه مجموعه صندوق به استان‌های کم برخوردار کشور دارد.

    معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان‌های بوشهر، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان را رتبه‌های بعدی میزان افزایش وصول حق بیمه در سه ماهه نخست سال جاری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به سیاست‌هایی که ستاد صندوق در طول یک سال گذشته با اصلاح فرآیندها و رویه‌ها دنبال کرد، شاهد افزایش تعداد بیمه‌پردازان نسبت به سنوات گذشته و به تبع آن، افزایش میزان وصول حق بیمه بودیم.

    پوستین‌دوز عملکرد استان کردستان را در حوزه افزایش تعداد بیمه‌پردازان و وصول حق بیمه در سه ماهه نخست سال جاری، عملکردی ویژه عنوان کرد و گفت: این استان، در سال 94 نیز از استان‌های برتر صندوق بوده است و خوشبختانه در سال جاری نیز با تداوم فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های موثر مدیریت استان، موفق شده در رتبه ششم افزایش وصول حق بیمه قرار گیرد.

    پوستین‌دوز در پایان با تاکید بر ضرورت جذب بیمه‌پردازان جوان در مجموعه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: از آنجایی که روند جذب بیمه شدگان جدید در سنوات گذشته، میانگین سنی بیمه شدگان صندوق را بالا برده است از اتخاذ سیاست افزایش پایداری مالی صندوق با جذب جوانان به عنوان رویکرد جدید معاونت بیمه‌ای یاد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو