عصر بازار

رییس بخش اقتصاد دانشگاه ژنو سخنران کلیدی بیست و سومین همایش بیمه و توسعه

عصر اعتبار- پرفسور دکتر هنری لوبژه (Prof. Dr. Henri Loubergé) استاد و رئیس بخش اقتصاد دانشگاه ژنو (University of Geneva) سخنران کلیدی بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه شد.

رییس بخش اقتصاد دانشگاه ژنو سخنران کلیدی بیست و سومین همایش بیمه و توسعه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، روابط عمومی پژوهشکده بیمه با اعلام این خبر افزود: پرفسور هنری لوبژه رئیس بخش اقتصاد در دانشگاه علوم اقتصادی و اجتماعی دانشگاه ژنو است و از سال 1984 به عنوان استاد در این دانشگاه به تدریس مشغول شده و علاوه بر این در بسیاری از دانشگاه‌های مهم اروپایی و آمریکایی مانند بوردو، تولوس، آلاباما تدریس کرده است. وی همچنین بنیان ‌گذار و ویراستار علمی مجله بین المللی و معتبر The Geneva Papers on Risk and Insurance Theory است.
    بر اساس این گزارش، پرفسور دکتر هنری لوبژه تا کنون 9 کتاب و چندین مقاله در مجلات معتبر جهانی در حوزه‌های مالی، اقتصادی، ریسک و بیمه و ریاضیات مالی به چاپ رسانده است و مطابق هماهنگی به عمل آمده در نظر است وی در بیست و سومین همایش بیمه و توسعه پیرامون بازارهای بیمه و مالی به ویژه انتقال ریسک‌های حوادث به بازارهای مالی با استفاده از اوراق بهادار بیمه‌ای سخنرانی کند.
    بیست و سومین همایش ملی و نهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه 13 آذر ماه سال جاری در برج میلاد برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی