عصر بازار

صالح آبادی در یزد:

صادرکنندگان با تضمین صندوق ضمانت صادرات ۲ درصد تخفیف می‌گیرند

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه صادرات در جریان سفر خود به استان یزد اعلام کرد: نرخ سود تسهیلات این بانک ۱۸درصد است که صادرکنندگان درصورت ارائه تضمین بازپرداخت توسط صندوق ضمانت صادرات از ۲ درصد تخفیف بهره مند می شوند.

صادرکنندگان با تضمین صندوق ضمانت صادرات ۲ درصد تخفیف می‌گیرند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی صالح آبادی در جمع صادرکنندگان در اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی یزد با اعلام این مطلب افزود: البته بهترین وثیقه مشتریان خوش حسابی است همچنانکه سابقه و اعتبار سنجی مشتری توسط بانک در تعامل طرفین دارای اهمیت است.


    وی ادامه داد: تسهیلات پرداختی شعبه یزد 3200 میلیارد ریال در استان بوده است درحالی که منابع سپرده ای نزد تنها شعبه این بانک در یزد 260 میلیاردریال بوده است.
    دکتر صالح آبادی اعلام کرد: هر شرکتی به کشور روسیه صادرات داشته باشد می تواند از خدمات و تسهیلات جدید سرمایه در گردش بانک توسعه صادرات استفاده کند. البته روسیه بر کیفیت کالا تاکید دارد لذا مشتریان باید استانداردهای روسیه را رعایت کنند.
    مدیرعامل بانک توسعه صادرات اظهار داشت: صادرکنندگان ایرانی می توانند بانک طرف حساب خود را که در اعتبار سنجی بانک توسعه صادرات امتیاز لازم را کسب کرده باشد به بانک معرفی کنند. وی از آمادگی این بانک برای باز کردن خط اعتباری به نفع آن کشور و خریداران به صورت ارزی وهمچنین تنزیل اعتبار اسنادی مشتریان در بانک توسعه صادرات خبرداد.
    وی با اعلام این مطلب که بانک کنار مشتری معنا پیدا می کند، اظهارداشت: تاکنون یکهزار و 300 مشتری عضو باشگاه مشتریان بانک توسعه صادرات شده اند و ازاین طریق می توانند پیشنهادها و دیدگاههای خود را به بانک منتقل کنند.
    وی یادآور شد: بانک توسعه صادرات در پی این است، هر صادرکننده ای در کشور باید بتواند حداقل از یک خدمت این بانک بهره مند شود.
    دکتر صالح آبادی در سفر یک روزه خود به یزد به همراه تعدادی از مدیران و اعضای هیات مدیره این بانک از طرح فولاد آلیاژی ایران و شرکت مجمتع فولاد ارد کان که توسط بانک توسعه صادرات ایران تامین مالی شده، بازدید کردند. در این بازدید راهکارهای افزایش همکاری و تعامل بانک با این دو شرکت به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو