عصر بازار

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک دی و شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت امضا شد

عصر اعتبار- بانک دی و شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت با هدف گسترش سطح همکاری‌ها تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردند.

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک دی و شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت امضا شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علیرضا عاطفی‌فر ـ سرپرست بانک دی ـ در این مراسم اظهار کرد: بانک دی در سالی که مقام معظم رهبری آن را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده‌اند، تلاش کرده است در این مسیر گام‌هایی اجرایی بردارد، به همین منظور حمایت از شرکت‌های داخلی و تولیدکنندگان در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری بانک دی آمادگی ارائه انواع خدمات و محصولات را به شرکت‌ها دارد، تصریح کرد: در توافق‌نامه‌ای که با شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت منعقد شده در سرفصل‌های متعددی خدمات پولی و بانکی ارائه خواهد شد.

    به گفته وی بر این اساس بانک دی علاوه بر انجام کلیه امور اعتباری برای این شرکت‌، در زمینه اعطای تسهیلات و تامین مالی طرح‌های ویژه شرکت طبق ضوابط و مقررات بانک مرکزی و انجام مشاوره در حوزه مالی و بانکی خدمات ارائه خواهد کرد.

    مهندس کریم بروفرد ـ مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت ـ نیز با تقدیر از بانک دی برای انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت، یک شرکت سهامی عام بوده و سهامدار عمده آن شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت است و فعالیت اصلی آن سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها، مجتمع‌ها و طرح‌های تولیدی، صنعتی، تجاری، خدماتی، فرهنگی به منظور ایجاد، راه اندازی و مشارکت در توسعه این گونه واحدهاست.

    موضوع این تفاهم‌نامه که به امضای عاطفی‌فر سرپرست بانک دی، محمدعلی مورج عضو هیات مدیره بانک دی، کریم بروفرد مدیرعامل و علی آقا بابایی عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت رسید، عبارت است از ارائه خدمات و تسهیلات ارزی و ریالی بانکی به شرکت در چارچوب قوانین و مقررات بانکی در قبال تمرکز منابع و فعالیت‌های پولی و بانکی هلدینگ و شرکت‌های تابعه نزد بانک دی.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو