عصر بازار

قتل طلافروش معتبر در ملایر

عصر اعتبار- در پی به قتل رسیدن یکی از طلافروشی های معتبر در شهرستان ملایر در روز سوم مرداد ماه امسال ، علی رحیمی رییس اتحادیه طلا و جواهر ملایر گشت زنی بیشتر نیروی انتظامی در اطراف طلافروشی ها را خواستار شد.

قتل طلافروش معتبر در ملایر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از سایت طلا ،رییس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان ملایر گفت: سرقت و تهدید طلافروشان از معضلات و مشکلات اساسی همکاران صنف است که با برخورد قاطع و جدی نیروی انتظامی و البته رعایت مسائل ایمنی از سوی طلافروشان می توان به ندرت نظاره گر تکرار این وقایع تلخ بود .

    وی اضافه کرد : با نماینده های مجلس و همچنین نیروی انتظامی هم جلسات و گفت وگوهایی داشتیم و امیدواریم با پیگیری های بیشتر در این زمینه دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار نباشیم.
    علی رحیمی با اشاره به رکود بازار طلا و جواهر گفت : از طرفی پرداخت نه درصدی مالیات بر ارزش افزوده روی طلا و از طرفی وقوع این گونه حوادث تلخ ؛ آینده این صنف در خطر است.
    رییس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان ملایر در پایان از اظهار همدردی روسای اتحادیه طلا ی تهران و شهرهای دیگر در سوگ به قتل رسیدن این طلافروش متدین شهرستان ملایر را قدردانی کرد.
    لازم به یادآوریست  روز سوم مرداد ماه امسال یکی از طلافروشان شهرستان ملایر نزدیک به ظهر در راه بازگشت به منزل مورد تهاجم و ضرب وشتم سارقان قرار گرفته و به قتل می رسد سپس سارقین با ربودن کلیدهای وی وارد مغازه شده وبخشی از طلای  این مغازه دار را به سرقت می برند. نیروی انتظامی شهرستان ملایر همچنان در پی دستگیری سارقان می باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی