عصر بازار

افزایش نرخ دلار و مسکوکات طلا در بازار آزاد

عصر اعتبار- صرافان ارز و سکه در معاملات یکشنبه ۱۰ مردادماه بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با ۵۸ ریال افزایش قیمت نسبت به پنجشنبه هفته گذشته ۳۵ هزار و ۳۲۵ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با ۶۰ هزار ریال افزایش ۱۱ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال داد و ستد کردند.

افزایش نرخ دلار و مسکوکات طلا در بازار آزاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی‌های مجاز کل کشور انجام می‌گیرد، هر یورو با 177 ریال افزایش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (پنجشنبه هفتم مردادماه) به 39 هزار و 290 ریال رسید و هر پوند انگلیس نیز با 70 ریال افزایش قیمت، 47 هزار و 50 ریال فروخته شد.

    همچنین بر پایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با 53 هزار ریال افزایش به 11 میلیون و 152 هزار ریال و هر قطعه نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی با 60 هزار ریال افزایش قیمت به ترتیب پنج میلیون و 610 هزار ریال و دو میلیون و 910 هزار ریال داد و ستد شد.

    در معاملات امروز بازار آزاد، هر قطعه سکه گرمی بدون قیمت نسبت به پنجشنبه گذشته، یک میلیون و 820 هزار ریال فروخته شد و هر گرم طلای 18 عیار، یک میلیون و 137 هزار و 20 ریال داد و ستد شد.

    براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر اونس طلا نیز با 9 دلار و 30 سنت افزایش قیمت نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، امروز یک هزار و 351 دلار و 40 سنت قیمت‌گذاری شد.

    این اتحادیه برای امروز، قیمت هر دلار را 35 هزار و 330 ریال و هر یورو را 39 هزار و 590 ریال اعلام کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی