عصر بازار

اهالی هنر و رسانه تحت پوشش خدمات بیمه ایران قرار گرفتند؛

مدیرعامل بیمه ایران: خدمت به جامعه هنر و اصحاب رسانه را مهم می دانیم و به آن افتخار می کنیم

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه ایران خدمت به جامعه هنری کشور و اصحاب رسانه را مهم دانست و تاکید کرد : بیمه ایران به این خدمت افتخار می کند.

مدیرعامل بیمه ایران: خدمت به جامعه هنر و اصحاب رسانه را مهم می دانیم و به آن افتخار می کنیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محسن پورکیانی در آیین امضای تفاهمنامه همکاری شرکت متبوعش و صندوق اعتباری هنر ، با اشاره به اینکه برقراری "مدل مدیریت ریسک " برای دستگاه های مختلف یکی از وظایف اصلی این مجموعه است گفت: با ارائه خدمات مشاوره صحیح ، تمام خطرات و ریسک هایی که موسسات را تهدید می کند با هزینه اندک به نام حق بیمه برعهده بیمه گر گذاشته می شود و این تفاهمنامه نیز دراین راستا تنظیم و مبادله شد.

    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران هدف دیگر از امضای این تفاهم نامه را ایفای "مسئولیت اجتماعی" شرکت در ارتباط با هنرمندان و اصحاب رسانه برشمرد و افزود : حمایت از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ملی نیز قسمت دیگری از مسئولیت اجتماعی بیمه ایران است و به آن عمل می شود.

    وی درباره اینکه اهالی هنر و رسانه دراین تفاهمنامه از کدام خدمات بیمه ای بهره مند خواهند شد نیز گفت:طبق اعلام نیاز مسئولان صندوق اعتباری هنر ، دراین تفاهمنامه بیمه های درمان تکمیلی،آتش سوزی، بیمه شخص ثالث و بدنه لحاظ شده و هنرمندان از این خدمات بیمه ای استفاده خواهند کرد.

    مدیرعامل صندوق اعتباری هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران نیز درجریان امضای این تفاهمنامه با بیان اینکه هم اکنون 47 هزار نفر عضو صندوق اعتباری (هنر) هستند و تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند، گفت: بیمه ایران را با دوهدف ارائه خدمات بیمه های عادی و تکمیلی و سرویس های ویژه ای که به اهالی فرهنگ،هنر و رسانه ارائه می کند انتخاب کردیم.

    خلیل ارجمندی ادامه داد:البته ما دراین قرارداد پیشنهاد بیمه شدن محصولات نفیس فرهنگی و هنری از جمله تابلوهای ارزشمند نقاشی را ارائه کردیم که این مورد نیز از سوی بیمه ایران مورد قبول واقع شد.

    وی با اشاره به مظلوم واقع شدن اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از برخی خدمات اجتماعی از قبیل بیمه و اینکه بسیاری از آنها حاضرند با کمترین خدمات بیمه ای، به فعالیت های فرهنگی و هنری خود ادامه دهند یادآور شد: در خصوص بیمه تکمیلی این عزیزان ترجیح ما این بود که به جای بیمه های طلایی دنبال بیمه ای باشیم که خدمات بیشتری به این قشر ارائه کند. دلیل اینکه بیمه ایران را هم در این زمینه مناسب تر دیدیم سیستم IT جامع و یکپارچه آن بود که در بیمه های دیگر کمتر مشاهده می شود.

    مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همچنین نرخ خدمات بیمه ای به اهالی فرهنگ هنر و رسانه که بیمه ایران در تفاهم نامه یاد شده آن را تقبل کرده است، معقول خواند و ابراز امیدواری کرد: خدمات بیمه ایران به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه همچنان گسترش یابد.

    به گفته ارجمندی، صندوق هنر در یک فضای رقابتی و با توجه به امتیازاتی که بیمه ایران در خصوص پیشنهادهای این صندوق ارائه کرده بود،

    این بیمه را انتخاب کرده است. در پایان نشست، تفاهمنامه همکاری بیمه ایران و صندوق اعتباری هنر به امضای محسن پورکیانی و خلیل ارجمندی رسید و با تبادل آن میان مدیران عامل دو مجموعه، ارائه خدمات جدید بیمه ای به اعضای صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران به طور رسمی آغاز شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو